24-07-2026, 09:55 PM
(24-07-2026, 09:12 PM)Suppen Wrote: Dagens kamp viste at der er kæmpe behov for nye spillere. Holdet blev voldsom meget dårligere da vi skiftede ind. Spillere som GG, Faghir, Vestergaard var decideret ringe. Lasse Nielsen var eneste forsvarsspiller som ikke lavede nogle kæmpe fejl i løbet af kampen. Velkov kostede mål. Jeg var fint tilfreds med Hetemi, Marcussen, Bach, Larsen og Duelund. Max Jensen prøvede med virkede lidt forvirret nogle gange og der kom først offensive indsatser da Gundelund tog over på backen. Hvilket i sig selv er lidt bekymrende. Duin syntes jeg gjorde det okay med det som han fik at arbejde med. Nogle som ved hvorfor han blev skiftet ?
Lauritsen var eneste indhopper som fik sat lidt aftryk synes jeg. Også selv om det var kort tid.
Jeg synes egentlig at spillet i første halvleg var okay. Man kunne sagtens se hvad planen er og hvad der trænes. Til tider meget flot bold endda med fint spil inde små rum. Men de skal droppe det med at spille bolden ud defensivt hver gang. Det kostede i Suppen og koster også i divisionen. Vi er simpelthen ikke gode nok til at gøre det. Og så skal vi simpelthen få tingene gjort færdige. Både med afslutninger og taklinger.
Men som nævnt, så blev vi uhyggelig meget dårligere af at skifte ud. Desværre. GG skal sælges hvis overhovedet muligt. Og så mangler vi klart noget til det sårbare forsvar og nogle angribere.. ahh for dælen, hvor er jeg skuffet og hvor synes jeg der er kæmpe behov..
Jeg så gerne følgende spillere solgt og væk, så der frigives kroner: GG, Hjulsager, Vekic, Faghir.
Undrer mig over hvor Tabatadze er henne
Tabatadze er lige kommet kommet tilbage efter 14 dages skadespause