10-11-2025, 05:30 PM
En anden detalje fra kampen var at vi ikke fik nogen gule kort. Ok, der blev kun givet et i hele kampen til Lerager, men det var også kendetegnende for VB i foråret under Kielstrup. Vi fik ikke mange kort og slet ingen røde kort. Under Prelec har vi i denne sæson allerede fået to røde. Det er selvfølgelig alt for tidligt at konkludere men alligevel lidt bemærkelsesværdigt synes jeg. Også i det hele taget at undgå advarsler i en kamp hvor der blev kæmpet for det. Siger nok også noget om FCK at de ikke var i stand til at presse VB'erne ud i situationer hvor det var nødvendigt at bruge ulovlige midler.
Jeg undrede mig også lidt over der ikke blev lagt yderligere tid til for de 6 minutters overtid blev annonceret mens Kotarski blev tilset da Chiakha scorede. Så ret beset burde der nok være lagt 1 eller 2 mere til. Men det gjorde mig ikke noget. Jeg var ikke sikker indtil der blev fløjtet af :-).
Jeg undrede mig også lidt over der ikke blev lagt yderligere tid til for de 6 minutters overtid blev annonceret mens Kotarski blev tilset da Chiakha scorede. Så ret beset burde der nok være lagt 1 eller 2 mere til. Men det gjorde mig ikke noget. Jeg var ikke sikker indtil der blev fløjtet af :-).