(14-06-2026, 06:59 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Det kunne være sjovt, hvis Steen satte cirka minutter på hvornår Faghir gik ud af bib-testen, og Pergo kom med det rigtige svar, hvor tæt på/langt fra Steen er på at ramme rigtigt.
Det kan jeg desværre ikke. Ville gerne. Jeg stod ikke med et stopur
men "kort tid" er selvfølgelig relativt, så har svært ved at komme det nærmere.(14-06-2026, 05:44 PM)SteenBiilmann Wrote: Nej, det kan vi ikke blive enige om. Du skal på ingen måde tro at du kan bestemme hvad jeg kommenterer på herinde.
Mht bib-testen, så kan vi jo alle se på videoen at der går ganske kort tid før den første (Faghir) dropper ud. En hel del dropper ud kort tid efter det. Det synes jeg er værd at notere sig. Du er hjerteligt velkommen til at have en anden holdning - eller ingen.
Nej det skal jeg selvfølgelig ikke - selv om jeg gerne ville
. Men som jeg gjorde opmærksom på tidligere, kan du da overhovedet ikke vurdere tiderne på 3 videoklip uden tidsangivelse. Du kan se de starter og hvornår sidste mand stopper, men du kan da ikke se hvor lang tid, der i mellem. Så er du i hvert fald dygtig - og det vurderer jeg faktisk ikke er tilfældet.