17-05-2026, 10:44 AM
(17-05-2026, 09:39 AM)Vindueknækkeren Wrote:(17-05-2026, 08:39 AM)vbfyn Wrote: Det var en meget kreativ udlægning. Jeg nævner én spiller fra FCM's akademi, og så skal vores egne akademister skrottes...
Vi skal naturligvis bringe så mange af vores egne som muligt i spil, men de kan jo ikke stå alene. Og vi skal også have forstærkninger udefra.
Vi skal ikke hente fra andre akademier ifølge mig. Hvis vi skal hente spillere skal der være nogle vi ved der er top spillere som kan hæve vores niveau.
(16-05-2026, 01:49 PM)SteenBiilmann Wrote: Det er så heller ikke det colazero siger. Vi kan jo ikke nøjes med at bruge vores egne. Vi er også nødt til at hente spillere udefra. Og der er FCMs akademi da et fint sted at scoute. Så vindueknækker - endnu et ukonstruktivt og forfejlet indlæg fra din side. I den meget lange række.
Hva så gamle steen blev du stille?? Indså du lige at det du skrev var helt skudt i hovedet?
De fleste fra U-19 holdet er hentet fra andre klubber til VB BTW. Min lillebror har spillet på holdet og spillede kun sammen med Eman, Yusuf, Nicolas i mange år, da de var mindre. Du kan også se det på deres side på hjemmesiden, at det kun er de 3, der er fra "moderklubben". Så at mene, vi ikke skal hente fra andre akademier, ville ikke kunne hænge sammen. Så ville vi ikke have samme høje niveau på U-19-holdet, som er ret højt, efter min mening (vi ligger nr. 5 i u-19 ligaen).
https://vejle-boldklub.dk/vb-akademiet/u19-ligaen