12-05-2026, 10:17 PM
(12-05-2026, 07:45 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Dejligt med Nicolai Larsen-en god begyndelse
Han er jo så også transferfri
Jeg har ikke læst Hemmersams indlæg i kampprogrammet i søndags -men det indlæg, jeg kunne have håbet påvar noget med
“Kære fans
Alle omkring VB’s sportslige sektion og VB ‘s lederskab beklager i den grad den sæson, der er leveret fra VB’s side.
Der er fra starten blevet begået mange fejl -fulgt op af flere, og vi kan godt love, at vi har lært af dem forud for den kommende sæson
Og jeg skal også hilse fra Vejles ejerkreds at sige, at de står klar til at investere , hvad der skal til for, at VB næste sæson vil være blandt de absolutte favoritter til at rykke op i Superligaen”
Se sådan en besked ville have vakt jubel hos de fleste fans.
I stedet lyder det som om, at vi igen har fået nogen vage udmeldinger, som hverken er fugl eller fisk-med fokus på, hvor mange salgbare spillere vi har, og hvor få, vi behøver at anskaffe os
Jeg kan frygte, at med anskaffelsen af Nicolai Larsen er 30-50% af kvoten af tilgange opbrugt--i hvert fald ud fra de,t der er refereret fra kampprogrammet
Vil det ikke være nemmere at læse hvad han har udtalt, når du gerne vil kommentere på det? Ikke fordi du rammer helt ved siden af, men lidt sjovt at kommentere på et interview man ikke har læst