Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vejle Boldklub amatører
Læser i VAF, at VB har trukket holdet i serie 2. Grunden er, at der kun kommer 8-9 mand til træningen og så lille en tilslutning kan man ikke bygge på. Endvidere skulle der ansættes en ny træner, og der er ingen mening i at gøre det, når der (næsten) ikke kommer nogen.

Dette betyder, at VB er død som breddeklub.

Jeg fatter ingenting. Hvis Vejle var en lille landsby på 200 indbyggere, kunne jeg forstå det. Men en by på 61000 indbyggere kan ikke skabe en nogenlunde stor trup, der vil spille på det pæne amatørniveau, som serie 2 jo er!

Så skriver Banke noget om, at der ingen mulighed er for at kommer på superligaholdet, fordi det kun er de bedste fra ungdomseliteholdene, der kan komme det. Det er jo ikke noget argument overhovedet! 99,9% af alle fodboldspillere ved da godt, at de aldrig kommer på et superligahold! En typisk amatørspiller spiller fodbold, fordi han kan lide det, uanset om det er serie 2, 3 eller 4.

I 80'erne havde VB både et DS, JS og et serie 1 hold + nogen flere. Nu ingenting. Hvad sker der?

Dette er ikke at angreb på klubben. De kan ikke gøre andet. Men jeg er godt nok overrasket over, at ingen i byen gider spille fodbold længere.
Reply

Messages In This Thread
Vejle Boldklub amatører - by Victor - 18-04-2026, 07:21 PM
RE: Vejle Boldklub amatører - by pegro - 18-04-2026, 07:33 PM
RE: Vejle Boldklub amatører - by Victor - 18-04-2026, 07:39 PM
RE: Vejle Boldklub amatører - by Tobias Jacobsen - 22-04-2026, 07:19 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)