02-04-2026, 10:47 PM
(02-04-2026, 09:40 PM)VB-Koebenhavner Wrote:Jeg tror du tager fuldstændig fejl af mig. Jeg er mindst lige så ked af situationen som du er. Jeg orker bare ikke altid at tage sorgerne på forskud og når du allerede nu er i gang med at sende klubben i helvede i næste sæson, hvilket du jo ikke har nogen som helst belæg for, så synes jeg bare det er for meget.(02-04-2026, 05:05 PM)pegro Wrote: Pessimismen vil jo nærmest ingen ende tage
Talte for nylig med en fra den sportslige ledelse og han siger at uanset om vi spiller i Superligaen eller 1. division, så er strategien den samme. Der skal nok sælges et par stykker(GG kunne være den ene, hvis der kommer et stort nok bud. Jeg kunne forestille mig den anden kunne være Vekic, der kun har et år tilbage). Så er der lejespillerne (Enggaard, Lund og Latsabize). Enggaard skal naturligvis ud. Jeg ved ikke om man er interesseret i at frikøbe Lund og Latsabize kender vi jo heller ikke rigtig niveauet på, så den er selvfølgelig også lidt usikker. Så der skal selvfølgelig nogle nye kvalitetsspillere ind. Tilbage fra skadeslisten kommer forhåbentlig Lundrim, Bisse og Jelle.
At der skulle være solgt ud af talentmassen er da noget sludder. At man har solgt Sønderskov til Esbjerg og ladet Lykkebak tage til AB er vist til at komme over. Der er derimod rigtig gode U/19 spillere på vej. Max Jensen har fået forlænget til 30.06.30 og lille GG til 31.12.28 og de kommer med i 1. holdstruppen fra den nye sæson. Ransom Amoo er i øvrigt ikke kommet hertil skadet tilstand. Han har netop været ude med mindre skade og træner i øjeblikket med U/19-truppen. Jeg kunne også forestille mig at enten Anton Klaster eller Hjalte Gitz er tæt på. De er begge helt suveræne på U/19.
Luka Latsbize har da i øvrigt heller ikke været skadet - Dumme påstande.
Til gengæld må jeg meget venligt sige, at om så klubben var på randen af konkurs og på vej ned i Jyllandsserien, så vil du altid synes, at alt var i skønneste orden. Jeg er ikke pessimistisk men må bare konstatere, at de bekymringer, jeg og andre med mig har haft løbende gennem sæsonen desværre til overflod har holdt stik-ja virkeligheden har næsten overgået selv de værste forudsigelser.
Amoo var i hvert fald været skadet allerede fra 18/2 -dvs kort tid efter at han var kommet til klubben.Det er så muligt, at Latsabidze ikke har været skadet -(kan godt være, at du fandt håret i suppen der)men han må i hvert fald have været i så dårlig form, at han ikke har været i nærheden af en startplads på trods af, at forsvaret har været udsat for en mindre skades-orkan. Mener kun at han har fået nogen få minutter til slut mod FCN. Så pointen med at nævne de 2 spillere var jo blot, at de ikke har været i nærheden af at være forstærkninger. At nævne Jelle som en kontinuerlig mulighed i 1.division synes jeg godt nok på baggrund af hans ekstreme skadeshistorik er mere end vovet.
Og det bekymrer mig søreme. at du skriver , at strategien skal være den samme:-((- så mere gratis brød og mælk som middel til at konsolidere sig i dansk topfodbold?- uha
Hvad er det, der bekymrer dig mht. strategien for næste år? Den kender du da ikke.
Er det at finde et hår i suppen, når du fejlagtigt påstår at 2 spillere var skadet ved ankomsten. I øvrigt er Latsabize ikke købt, men lejet.

)men han må i hvert fald have været i så dårlig form, at han ikke har været i nærheden af en startplads på trods af, at forsvaret har været udsat for en mindre skades-orkan. Mener kun at han har fået nogen få minutter til slut mod FCN. Så pointen med at nævne de 2 spillere var jo blot, at de ikke har været i nærheden af at være forstærkninger. At nævne Jelle som en kontinuerlig mulighed i 1.division synes jeg godt nok på baggrund af hans ekstreme skadeshistorik er mere end vovet.