Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - AGF (1-2)
Meget enig, både Kurt og Victor: Hvad står vi med, hvis det utænkelige (unævnelige) skulle ske: Nedrykning?
Uha det ser broget ud. I denne sæson har Hemmersam ikke bestået - håber, han har en vandtæt plan for næste!

Duelund har et par rammende kommentarer:
- "Det er ikke godt nok, at de løber lige igennem og laver et mål, der ligner lidt den første scoring!"
Hér er Vekic vist ikke helt uskyldig - han slår begge gange bolden ud i feltet. Burde kunne pareres bedre (holdes).

- "Vi er begyndt at spille mere direkte som hold, og det klæder os. Når vi så samtidig tager hårdere fat i duellerne,
bliver vi sværere at spille imod, og det viser vi i dag. Vi bringer mere inde på banen, og det skal vi fortsætte med.
Vi trykker på med alt i den hektiske slutfase, men vi mangler lige lidt af det held, som også afgør fodboldkampe."

- "Nu skal vi lige synke den her oplevelse - det tager et døgns tid. Det er sundt at være skuffet efter en præstation,
hvor man giver alt. Bagefter skal vi tilbage på træningsbanen, og så venter en række kampe, som vi skal angribe.
Vi viser mod AGF, at vi kan tage teten, og det bliver også nødvendigt fra nu af."

FEJLEN DETTE ÅR LIGGER FØRST & FREMMEST I GENANSÆTTELSEN AF PRELEC! - DETTE BLEV - IKKE OVERRASKENDE - EN KATASTROFE!
Reply
Jeg er skuffet over tilskuertallet. Der bliver meldt stort set udsolgt, og så kan man kun tælle ca. 6.500 igennem tælle apparaterne. Deriblandt et fyldt udebaneafsnit - ca. 1100. Dvs ca. 4000 VB'ere bliver væk....
Jeg ved godt, at varen, der bliver solgt på banen, ikke er den bedste, men det er sgu alligevel for tyndt. Det kan i hvert fald ikke være vejret, der er skyld i det, som mid Fredericia...
Reply
(02-03-2026, 11:35 AM)vbfyn Wrote: Jeg er skuffet over tilskuertallet. Der bliver meldt stort set udsolgt, og så kan man kun tælle ca. 6.500 igennem tælle apparaterne. Deriblandt et fyldt udebaneafsnit - ca. 1100. Dvs ca. 4000 VB'ere bliver væk....
Jeg ved godt, at varen, der bliver solgt på banen, ikke er den bedste, men det er sgu alligevel for tyndt. Det kan i hvert fald ikke være vejret, der er skyld i det, som mid Fredericia...

VB's fans er bare nogle af de sløjeste i hele superligaen, længere er den ikke.
Reply
Fatter ikke en brik af, hvad du skriver. Vi har næsten haft et fyldt stadion i samtlige kampe. Kun i går kom der kun små 7000 - sandsynligvis fordi mange ikke troede, vi havde en chance (som vi faktisk alligevel havde).

Gennemsnitligt ligger vi vel på så'n cirka 8000. Det synes jeg er flot. Svin ikke Vejle by mere til, end den fortjener.
Reply
(02-03-2026, 08:48 PM)Victor Wrote: Fatter ikke en brik af, hvad du skriver. Vi har næsten haft et fyldt stadion i samtlige kampe. Kun i går kom der kun små 7000 - sandsynligvis fordi mange ikke troede, vi havde en chance (som vi faktisk alligevel havde).

Gennemsnitligt ligger vi vel på så'n cirka 8000. Det synes jeg er flot. Svin ikke Vejle by mere til, end den fortjener.

Haha når der bliver sagt op med halstørklæderne imens vi synger jyllands rubin og der så er flere agf fans med halsterklæder oppe en hele vejle stadion, siger en del. BLOK E der er tavse! jeg prøver at få folk med til at synge, men folk vil hellere hyggesnakke eller gnaske pølser på blok e!! En fanbase hvor capoen er den eneste man hører da det fleste ikke kan sangene!!!! det er sjældebt vi er næsten fuldt fremmøde på stadion
Reply
Fatter heller ikke, hvad der er at brokke sig over: VB har efter FCK, BIF, AGF - til nød FCM og OB - det flotteste fremmøde i rækken!
Vi ligger på næsten 8.000 tilskuere - mens VFF har betydeligt færre - for slet ikke at tale om RFC, SIF, SjF, FCN og FCF.
Glem heller ikke at vi pt ligger suverænt - i bunden!

Vores stemning er tilsvarende høj. Kunne sagtens være bedre, men Blok E gør da et fantastisk stykke arbejde for en god stemning.
Undertegnede sidder midt for på den billige langside - og lyden fra Blok E er imponerende.
Men da forståeligt at stemningen falder, når vi fx kommer bagud 0-3 vs. Fredericia. Ville være underligt andet.

Undlad gerne at kritisere 'for kritikkens skyld'!
Reply
For lige at præcisere: jeg synes også, vi har et flot tilskuertal, alt taget i betragtning. Men når der bliver meldt næsten udsolgt, så undrer det mig, at der ikke er flere, der rent faktisk tropper op. Jeg har selv sæsonkort, og får altid videregivet mit de 2 - 3 gange, jeg ikke selv kan være der.
Reply
(02-03-2026, 09:53 PM)VB-stralis Wrote: Fatter heller ikke, hvad der er at brokke sig over: VB har efter FCK, BIF, AGF - til nød FCM og OB - det flotteste fremmøde i rækken!
Vi ligger på næsten 8.000 tilskuere - mens VFF har betydeligt færre - for slet ikke at tale om RFC, SIF, SjF, FCN og FCF.
Glem heller ikke at vi pt ligger suverænt - i bunden!

Vores stemning er tilsvarende høj. Kunne sagtens være bedre, men Blok E gør da et fantastisk stykke arbejde for en god stemning.
Undertegnede sidder midt for på den billige langside - og lyden fra Blok E er imponerende.
Men da forståeligt at stemningen falder, når vi fx kommer bagud 0-3 vs. Fredericia. Ville være underligt andet.

Undlad gerne at kritisere 'for kritikkens skyld'!

Når man er ved Blok E og ser samtlige folk der ikke kan sangende, spiser pølser og  hyggesnakker. Så skal man over på langsiden. Blok E skal være fuldt fokus på stemning! Syntes det er pinligt at vejle stadion bliver bedt om at tage halstørklæder op og agf derimod har flest oppe! Man bliver slet ikke intimideret som modstander når man kommer på vejle stadion. Agf var på ceres park i går!!
Reply
(02-03-2026, 09:32 AM)VB-stralis Wrote: Meget enig, både Kurt og Victor: Hvad står vi med, hvis det utænkelige (unævnelige) skulle ske: Nedrykning?
Uha det ser broget ud. I denne sæson har Hemmersam ikke bestået - håber, han har en vandtæt plan for næste!

- "Det er ikke godt nok, at de løber lige igennem og laver et mål, der ligner lidt den første scoring!"
Hér er Vekic vist ikke helt uskyldig - han slår begge gange bolden ud i feltet. Burde kunne pareres bedre (holdes).

- "Vi er begyndt at spille mere direkte som hold, og det klæder os. Når vi så samtidig tager hårdere fat i duellerne,
bliver vi sværere at spille imod, og det viser vi i dag. Vi bringer mere inde på banen, og det skal vi fortsætte med.
Vi trykker på med alt i den hektiske slutfase, men vi mangler lige lidt af det held, som også afgør fodboldkampe."

- "Nu skal vi lige synke den her oplevelse - det tager et døgns tid. Det er sundt at være skuffet efter en præstation,
hvor man giver alt. Bagefter skal vi tilbage på træningsbanen, og så venter en række kampe, som vi skal angribe.
Vi viser mod AGF, at vi kan tage teten, og det bliver også nødvendigt fra nu af."

FEJLEN DETTE ÅR LIGGER FØRST & FREMMEST I GENANSÆTTELSEN AF PRELEC! - DETTE BLEV - IKKE OVERRASKENDE - EN KATASTROFE!
Kan kun tilslutte mig bekymringerne for deltagerne i dette fremtidige projekt- med al sandsynlighed startende i 1.division efter sommerferien. Vi har jo ikke nogen lovende talentmasse at satse på.
Og jeg ved ikke rigtig hvad der var værst: Prelec eller at man anlagde en strategi, der gik ud på at hente en stribe spillere, der ikke var lykkedes, der hvor de var, og så bad i kirken om, at de ville lykkes i VB!!
Reply
(03-03-2026, 01:06 AM)VB-Københavner Wrote:
(02-03-2026, 09:32 AM)VB-stralis Wrote: Meget enig, både Kurt og Victor: Hvad står vi med, hvis det udænkelige (unævnelige) skulle ske: Nedrykning?

Vi trykker på med alt i den hektiske slutfase, men vi mangler lige lidt af det holdt, som også afgør fodboldkampe."

Kan kun tilslutte mig mine bekymringer for at deltage i dette fremtidige projekt- med al sandsynlighed påbegyndt i 1.division efterferien. Vi har jo ikke nogen lovende talentmasse at satse på.
Og jeg ved ikke rigtig hvad der var værst: Prelec eller at man anlagde en strategi, der gik ud på at hente en stribe spillere, der ikke var lykkedes, der hvor de var, og så bad i kirken om, at de ville lykkes i VB!!

Jeg er også bekymret mht. udsigten til 1. division. Hvorfor hulen skulle vi sende Koch, Lykkebak og Sønderskov til andre pt. lavere liggende klubber? De ville have været guld værd i den kommende 1. division. Vi bliver prygelknappe i næste sæson. Vi kan sætte vores lid til, at Hetemi, Van Bruggen, Lauritsen, Faghir, Juin og alle de andre skadede (på nær luksusspillere som Hjulsager og Duelund, Enggaard) fortsætter i klubben. Men jeg fornemmer, at Horsens og Kolding allerede er begyndt at slikke sig om munden med udsigten til at æde rødt kød fra Nørreskoven...
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)