Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tidligere spillere
Jeg synes desværre, at man ser en del historier med tidligere Vejle-talenter, som skifter til en anden klub, får succes og efterfølgende sælges til en større klub. I dette tilfælde Max Nielsen. Jeg håber, at det ændrer sig i fremtiden, så vi giver dem lidt flere chancer.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/sveri...ske-mestre
Reply
Det er nok umuligt helt at undgå. Der er også mange, der bliver sendt videre, som ikke bliver så store, at de sælges for et millionbeløb.

Jeg gad godt vide, hvor mange, som er sendt videre de sidste ti år, vi (måske) senere har fortrudt. Vel højest et par stykker?
Reply
Hmmm. Der er vel Max Nielsen og Tobias Sommer i hvert fald? Derudover synes jeg også, at Lukas Engel hører til den kategori. Der er nok også andre, som jeg ikke kan huske navnene på. Men jeg er med på, at man ikke kan forløse alle talenters potentiale.
Reply
Fælles for mange af disse spillere er at de får megen spilletid som senior, men på lavere niveau end i VB.
Reply
(31-12-2025, 12:41 PM)Mads Wrote: Fælles for mange af disse spillere er at de får megen spilletid som senior, men på lavere niveau end i VB.

Så har vi jo så TK i udinese som også har været i vejle som ung...
Reply
Hans Høllsberg skifter til Kolding IF. Han har senest været i Fremad Amager. Fik en god håndfuld kampe på VBs førstehold for nogen år siden. Så spændende ud men fik aldrig sit gennembrud her og blev udlejet til Esbjerg. Nu er det så Kolding hvor mange tidligere VB'ere har været.
Reply
Information 
Vi kunne ikke forløse Kevin Custovic i Vejle. Nu spiller han jævnligt for topholdet i Polens Ekstraklasa "Wisla Plock", som faktisk er oprykker - det virker til at være en ret vild historie. Godt nok mest som indskifter nu, men han har da fået spilletid i 17 kampe i denne sæson. Det er faktisk vildt nok, at have været udlejet til Cork City i Irland hvorefter han får ophævet kontrakten i Vejle, fordi vi ikke kunne bruge ham i 2024. Nu spiller han for topholdet i Polen sammen med bl.a. Sarapata fra FCK.
Reply
(02-02-2026, 03:48 PM)7120 Wrote: Vi kunne ikke forløse Kevin Custovic i Vejle. Nu spiller han jævnligt for topholdet i Polens Ekstraklasa "Wisla Plock", som faktisk er oprykker - det virker til at være en ret vild historie. Godt nok mest som indskifter nu, men han har da fået spilletid i 17 kampe i denne sæson. Det er faktisk vildt nok, at have været udlejet til Cork City i Irland hvorefter han får ophævet kontrakten i Vejle, fordi vi ikke kunne bruge ham i 2024. Nu spiller han for topholdet i Polen sammen med bl.a. Sarapata fra FCK.

Nogle gange sker der ting man ikke kan forklare. Han var virkelig overmatchet, da han var hos os.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)