Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolding IF - VB
Det kan han da. Men det' usandsynligt, når de knap havde trænet. Og besynderligt at lade AH sidde på bænken omklædt uden at sende ham på banen.
Han har jo i ugevis ikke været i nærheden af holdet. Det lyder bare mystisk. Bare det ....
Reply
Jeg synes også at det er et underligt forløb med flere ting der stritter i forskellige retninger.

Mit gæt er at han er ved at blive solgt, eller er frosset ud, så han selv vil søge videre. Man hører jo jævnligt underlige (bort)forklaringer i processen op til at en spiller afskibes. Men det er et rent gæt, baseret på hvad jeg har læst herinde.
Reply
Jeg er nu heller ikke i tvivl om at det virker som om han klubben vil have ham væk. Men lige det med han har en lyskeskade tænker jeg ikke klubben har opdigtet. At begynde at lyve om spillere er skadet for at have en undskyldning for ikke at spille dem, tror jeg kan ødelægge en fodboldklubs ry ret voldsomt.
Reply
Men underligt, at det er blevet meldt ud, at han ikke træner den kommende uge, og så Banke i går skriver, at Hjulsager er den af de skadede, der er tættest på.
Reply
Ja informationerne stritter totalt i alle mulige retninger. Og det der ærger mig mest, er selvfølgelig at det tyder på at en klub i 1. div. i Danmark, ikke kan bruge en spiller med så flot et CV, på en plads hvor vi virkelig godt kunne bruge en type som ham (Undskyld Victor mht det med typer :-) ). Altså, vi er jo ikke Barca, og vi kan ikke bare "rutte" med de spillere vi har. Der er helt klart en (stor) del af historien som vi ikke kender til her...
Reply
Det forekommer så 'latterligt' (langt ude), at vi ikke kan (vil) bruge Hjulsager. Både klub (arbejdsgiver) og spiller er (og kan jo kun være)
interesserede i én og samme ting: Dennes succes!
Da han kom til klubben, kom han jo som en stjerne. Eminent fodboldspiller, med flot-flot CV. Og indrømmet- hans niveau forekommet faldet.
Men så er det trænerteamets opgave i samarbejde med spilleren at få ham i omdrejninger igen. Udelukkelse gavner hverken klub eller spiller!
Der forekommer at være noget fordækt hér!
Reply
(13-08-2026, 01:15 PM)VB-stralis Wrote: Det forekommer så 'latterligt' (langt ude), at vi ikke kan (vil) bruge Hjulsager. Både klub (arbejdsgiver) og spiller er (og kan jo kun være)
interesserede i én og samme ting: Dennes succes!
Da han kom til klubben, kom han jo som en stjerne. Eminent fodboldspiller, med flot-flot CV. Og indrømmet- hans niveau forekommet faldet.
Men så er det trænerteamets opgave i samarbejde med spilleren at få ham i omdrejninger igen. Udelukkelse gavner hverken klub eller spiller!
Der forekommer at være noget fordækt hér!

Og nu spørger jeg så igen. Hvornår har du i kamp eller til træning set ham præstere noget, der berettiger ham til en plads på holdet?
Reply
(13-08-2026, 03:31 PM)pegro Wrote: Og nu spørger jeg så igen. Hvornår har du i kamp eller til træning set ham præstere noget, der berettiger ham til en plads på holdet?

Længe siden. Også indrømmet før. Men han har været god, og hvorfor skulle han ikke kunne blive det igen? Har VB taget talentet fra ham? 

Og nu tilspørger jeg så dig: Hvornår har du sidst set ham få chancen?
Reply
(13-08-2026, 05:15 PM)VB-stralis Wrote:
(13-08-2026, 03:31 PM)pegro Wrote: Og nu spørger jeg så igen. Hvornår har du i kamp eller til træning set ham præstere noget, der berettiger ham til en plads på holdet?

Længe siden. Også indrømmet før. Men han har været god, og hvorfor skulle han ikke kunne blive det igen? Har VB taget talentet fra ham? 

Og nu tilspørger jeg så dig: Hvornår har du sidst set ham få chancen?

Han har vel noget en alder hvor niveauet nok kun er nedadgående, så man kan ikke være sikker på han når det igen. 

Jeg må lige spørge dig, om du ikke synes at det er niveauet til træning der afgør om man får chancen?

Træner man dårligt burde man ikke forvente at få nogle muligheder. Hvis en spiller rendte og trænede dårligt, men stadig fik minutter på banen i kampe, vil det sandsynligt påvirke træningskulturen.
Reply
Til Pegro: På hvilken måde har du set ham træne dårligt?

(Undskyld, Lars, det er et spørgsmål!)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)