01-08-2026, 06:56 PM
Selvom det kun er en træningskamp, synes jeg alligevel det er bemærkelsesværdigt at Provstgaard fik anførerbindet i løbet af 2. halvleg, da Lazio spillede mod Avellino.
|
Tidligere spillere
|
|
01-08-2026, 06:56 PM
Selvom det kun er en træningskamp, synes jeg alligevel det er bemærkelsesværdigt at Provstgaard fik anførerbindet i løbet af 2. halvleg, da Lazio spillede mod Avellino.
01-08-2026, 07:35 PM
Imponerende af Provst. Dejligt at det går ham så godt.
07-08-2026, 11:36 AM
Damian van Bruggen skifter tilbage til Almere City i den næstbedste række i Holland. Det var den klub vi hentede ham i. Ærgerligt han fik den alvorlige skade for jeg synes ham og Velkov havde gang i noget rigtigt.
07-08-2026, 05:49 PM
(07-08-2026, 11:36 AM)colazero Wrote: Damian van Bruggen skifter tilbage til Almere City i den næstbedste række i Holland. Det var den klub vi hentede ham i. Ærgerligt han fik den alvorlige skade for jeg synes ham og Velkov havde gang i noget rigtigt. Lasse Nielsen havde jo overhalet ham inden skaden.
07-08-2026, 07:04 PM
En ting, jeg kommer i tanker om, Provstgaard har udtalt, er, at han i Lazio har fået lagt 7 kg. ekstra muskler på, og derfor føler sig mere i form end nogensinde.
Men hvorfor fik han ikke de muskler i VB? Lazio og VB står lige på det punkt, at begge hold er fuldprofessionelle. Derfor kan jeg ikke se, hvorfor det ikke skulle være sket i Vejle.
Det samme var tilfældet for Ronaldo og Bale da de skiftede fra England til Real Madrid. Det korte svar er vel bare fokus på og kvaliteten af træning og kost.
Der render jo ikke verdensklasses fysiske trænere og diætister rundt i Vejle. Ligesom spillere og trænere ikke er verdensklasse.
07-08-2026, 07:43 PM
(This post was last modified: 07-08-2026, 07:44 PM by VB-stralis.)
(07-08-2026, 07:21 PM)McLovin Wrote: Det samme tilfældet for Ronaldo og Bale da de skiftede fra England til Real Madrid. Det korte svar er vel fokus på og kvaliteten af træning og kost. Det var da vist nye toner herfra!? Troede, du mente, de havde hånden sikkert på rattet deroppe ....
Har du gået troet at jeg synes, at spillere og stab er verdensklasse ligefrem?
Det er lidt sødt. Der er lidt nuancer i mellem totalt skrald til verdensklasse. Ved godt det kan være lidt svært at forstå. Men hvis nu gør dig rigtig umage, så kan du måske også. Men godt at høre at du igen, tydeliggør at det for dig, handler om at opsøge konflikt.
07-08-2026, 10:34 PM
Er det GODT at høre. OMG! - Men vist første gang, du ikke er faldet i svime over klubben. Med hånden sikkert på rattet!
Dét synes jeg er godt. Så bliver diverse (de værste) skuffelser ikke så ubærlige for dig. Det beroliger.
07-08-2026, 10:49 PM
Bare rolig. Jeg er fuldt ud bevidst om dine kognitive udfordringer. Men der er heldigvis plads til alle. Sådan er det. Og sådan SKAL det være.
Du behøver slet ikke bekymre dig om mine skuffelser. Du har rigeligt at bøvle med i forvejen. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|