Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe sommer 2026
(12-07-2026, 11:35 AM)VB-stralis Wrote:
(12-07-2026, 11:28 AM)McLovin Wrote:
(12-07-2026, 11:24 AM)VB-stralis Wrote: Da ret let: Man kunne skrive, "han fik nogle få minutter i Esbjerg." - Derpå kunne man evn svare på, hvorfor han ellers ikke bruges!?
Jeg (og en del andre, véd jeg) undres ligeledes.

Godt du kom til hjælp så. Hvordan går det med den sikre transfer der kom her den anden søndag?

Er det meldt ud endnu? Eller var det en lille løgnhistorie du har fundet på?
Hvis du fulgte med, ville du vide, at jeg andetsteds har skrevet og forklaret, hvorfor jeg skrev det. God fornøjelse.
Du synes måske selv, at dit svar

Hvis du fulgte med, ville du vide, at jeg andetsteds har skrevet og forklaret om mit 'ret sikre' rygte. Behøver jeg vel ikke skrive igen!?
Synes du i grunden selv, at dit svar til Suppen var 'fint'? I mine øjne ret arrogant. Men sådan er vi jo (heldigvis) så forskellige.

Arrogant eller løgner? Hvad er værst. Ved godt hvad jeg synes.
Reply
Hvis det er mig, du mener og mig, der skal svare, må du uddybe: Fatter ikke, hvor du vil hen - andet end at skabe dårlig stemning.
At dit svar til Suppen var arrogant siger sig selv.
Reply
(12-07-2026, 10:49 AM)McLovin Wrote:
(12-07-2026, 10:26 AM)Suppen Wrote: Er der nogle som ved hvorfor Hjulsager ikke bruges og spiller her i opstarten ?

Kan man svare på et spørgsmål, der samtidig er en falsk påstand?

Han spillede mod efb

Han har jo nærmest ikke spillet. Duelund har heller ikke fået meget spilletid. Det er da underligt - medmindre de selvfølgelig er eller har været skadet. Men den slags må klubberne jo nærmest ikke melde noget ud om mere.
Reply
Jeg er da også nysgerrig på hvorfor de ikke har spillet ret meget.
Reply
McLovin - der er forskel på at skrive noget, der er urigtigt, og at lyve.

Det første kan ske for alle. Det sidste er en forbrydelse.
Reply
(12-07-2026, 02:46 PM)Victor Wrote: McLovin - der er forskel på at skrive noget, der er urigtigt, og at lyve.

Det første kan ske for alle. Det sidste er en forbrydelse.

Fuldstændigt enig!
Én gang kan være en ærlig fejltagelse. 2. Og 3. Gang. Så bevæger vi os hen i ren og skær løgn.
Reply
Det behøver ikke at være løgn, at Stralis har hørt et rygte om forstærkninger. Fordi der ingen forstærkninger kom, kan det godt være, at han har hørt, det ville ske. Det skete bare ikke. Det er ikke hans skyld.
Reply
(12-07-2026, 05:49 PM)Victor Wrote: Det behøver ikke at være løgn, at Stralis har hørt et rygte om forstærkninger. Fordi der ingen forstærkninger kom, kan det godt være, at han har hørt, det ville ske. Det skete bare ikke. Det er ikke hans skyld.

Sådan kan man jo så sige om alle løgne.

Det bliver lidt for filosofisk for mig nu.
Reply
VB skriver at Duelund har været syg, men er klar til sidste træningskamp mod Hvidovre. Tabatadze er skadet og kommer ikke med mod samme. Sander Ravn blev skadet - ikke noget om evt varighed/alvorsgrad. GG og Bach scorede. Hjulsager på bænken hele kampen (!).
Reply
(12-07-2026, 06:22 PM)McLovin Wrote:
(12-07-2026, 05:49 PM)Victor Wrote: Det behøver ikke at være løgn, at Stralis har hørt et rygte om forstærkninger. Fordi der ingen forstærkninger kom, kan det godt være, at han har hørt, det ville ske. Det skete bare ikke. Det er ikke hans skyld.

Sådan kan man jo så sige om alle løgne.

Det bliver lidt for filosofisk for mig nu.

Ja, tænker også, den slags nuancer er for avancerede for en dreng, der tænker i sort/hvidt. Det handler om sprogforståelse.
Langtfra filosofi! - Håber da i det mindste, du forstår, hvad 'rygter' betyder. 
I givet fald kan jeg fortælle, at jeg havde 'rygtet' fra én tæt på klubben (en forsvarer, dansk, på vej, kender navnet) - var overbevist om dette.
Mange ting kan være gået skævt. Husk - der skal To til Tango. Klubben skal finde én, man ser som en reel forstærkning.
Derefter kommer den svære del: Man skal også have spillerens underskrift! (- og oftest en aftale med den afleverende klub)

Bortset fra det er det ikke imponerende, hvad MH har hentet: Nicolai Larsen (super) og Gustav Marcussen (fint).
Men ellers .... (vi skal være klar om 1,5 uger - endnu ikke vundet en kamp!)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)