27-06-2026, 06:58 PM
|
Træningskampe sommer 2026
|
|
27-06-2026, 07:39 PM
(27-06-2026, 06:58 PM)McLovin Wrote:(27-06-2026, 06:52 PM)Mads Wrote: Varmen havde nok også indflydelse på de enkelte spilleres præstationer. Ja, det siger jeg heller ikke. Men personer reagerer forskelligt på ekstrem varme. Der blev sat varme rekord i dag. Det er ikke normalt vejr.
27-06-2026, 07:55 PM
(27-06-2026, 07:39 PM)Mads Wrote:(27-06-2026, 06:58 PM)McLovin Wrote:(27-06-2026, 06:52 PM)Mads Wrote: Varmen havde nok også indflydelse på de enkelte spilleres præstationer. Undskyldninger. Der var en fodboldbane der var grøn og jævn, der var bolde som alle sparkede til, det var fint vejr. Varmt? Ja. Men alt sammen var det præcis det samme for alle på den bane i dag. At påstå andet er tabermentalitet.
Hvorfor skulle vi, som nr 12, køre nr. 15 over på røv og albuer? Jeg er ikke skuffet. CN udtaler, at vi var fremragende i 45 min. Så blev der rokeret, og det gik mindre godt. Det er meget naturligt.
Der er ting, der gik godt og noget, der gerne skal forbedres. Fint. Det ville da være kedeligt, hvis de på mandag mødte op, og der ikke var noget at forbedre. Så kunne de lige så godt gå hjem igen. NB: Hjalte Gitz skadet og ude på ubestemt tid. Træls!
27-06-2026, 10:01 PM
Jeg er helt og 100% med på at vi ikke kan undgå skader. Men at vi allerede nu har den første skade, det lægger altså til, i min opfattelse af at vi har et problem mht skader, som er over gennemsnittet. Før vores første træningskamp har vi første skade! Tager jeg fejl?
27-06-2026, 11:12 PM
(This post was last modified: 27-06-2026, 11:14 PM by VB-stralis.)
Ganske vist 'kun' den første skade - men i forlængelse af seneste sæson kan man godt begynde at få sine tics!
Ja, det var varmt derovre, derfor der i lighed med WM var lagt drikkepauser ind. Hertil kommer, at kun ganske få spillede over de 2 x 22,5 minutter! Vi spillede en godkendt 1. halvleg. Fik endda en flyvende start på 2. - for så at gå totalt i opløsning de næste 25 min! Forstod heller ikke, at en U 17 spiller (Jakob Sørensen) skulle ind i centerforsvaret. Da gik det for alvor galt! Jeg siger ikke, at det ene & alene var JS's skyld - men selvklart, at en 17 årig debutant ikke bare kan gå lige ind. Umiddelbart useriøst. Også over for hans medforsvarere i 2. halvleg. Og så bemærkede man, at der igen ingen mål var i angriberne. 3-3 mod EfB, der endda manglede et par 'stjerner' imponerer ikke! (27-06-2026, 11:12 PM)VB-stralis Wrote: Ganske vist 'kun' den første skade - men i forlængelse af seneste sæson kan man godt begynde at få sine tics! A) JS er 16 og ikke 17. I øvrigt samme alder som Kielstrup debuterede. Ved ikke hvor useriøst det var i en træningskamp sammenlignet med Ken turneringskamp? Varmen og det tidlige tidspunkt i preseason påvirker formentlig i retning af ikke at ville belaste spillerne med mere end en halvleg. Også for at undgå skader som jo er et tema. B) 3. Mål blev scoret af en angriber C) Varmen forvirrer dig vidst ? Gitz første skade? For få dage siden skrev du Jelle var skadet. Men han er på mirakuløs vis helbredt. Mht Gitz kan vi ikke blive enige om, at hvis han har tabt en kummefryser ned over foden i forbindelse med at hjælpe sin onkel med at flytte, så har skaden ikke relevans i forhold til generel bekymring for skader i klubben. Pointe: Det er afgørende at kende til sagens fakta for at kunne lave et kvalificeret skøn over, hvor bekymrende det er. Op
28-06-2026, 12:18 AM
At JS kun er 16 (og ikke 17) understreger da bare min pointe!
Hvis Gitz bruger sin fritid på at slæbe kummefrysere, mener jeg, trænerne har forsømt deres pædagogik - useriøst for en proff spiller at bruge sin krop på dén slags. Hvad er det næste: At forsøge med et klaver? Har vist ikke påstået, at Duin pt. er skadet - men derimod at han i den forgangne sæson har været tæt på konstant-skadet! Som jeg har forstået det, er Bismarck ikke angriber, men derimod offensiv midt. Blev i starten af forrige sæson brugt som angriber - som en nødløsning. Men da dejligt, at han scorede (brændte senere en direktør)! Men okay - hvis du så kampen og betragter den som godkendt - så godt for dig! Jeg forventer mere!
28-06-2026, 12:44 AM
28-06-2026, 08:25 AM
VAF skriver, at "Gitz udgik skadet under træningen". Hvad har det med en kummefryser at gøre?
Men der sker så meget med nye træningsformer. Måske er det allernyeste, at man som led i styrketræningen slæber på kummefrysere fra den ene ende af banen til den anden, hvad ved jeg. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)