Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Meget enig i, at 'indsatsen' i Randers var under al kritik. Rent ud sagt Rædder-lig! I dén grad selvforskyldt, at vi spillede så ringe!
Men 'dommeren' (Redder) havde sin andel i resultatet. Når man FORÆRER et mål til holdet i undertal udlignes forskellen jo.
Randers er jo i grunden igen fuldtallige. De har deres resultat - kan spille 4-4-1 el 4-3-2, mao. forsvar og midtbane kan spille som vanligt.
Angrebet svækket, men ligegyldigt. 1-0 er nok!

Redder må da også sidde med en underlig smage munden: Han afgjorde i går Fredes degradering. Tvivler dog på, han tænker så langt!

Men enig - umanérligt ringe af VB! Vi var på hjemturen selvsagt både skuffede og vrede over det, vi blev budt deroppe!
Reply
Ja, Frede kan være vrede...Randers får foræret to points i den kamp - og  Volden blev snydt for yderligere to points i efteråret mod FCM (som dommeren efterfølgende indrømmede).

Morale: Det er ikke kun VB, der får fejldomme!
Reply
Skal vi være lidt ærlige og have en smule selvindsigt, så var der vel mange objektive fodboldfans og -eksperter, som havde forudset, at de to nedrykkere ville blive Fredericia og Vejle, før sæsonen startede?

At det er Fredericia og os, som rykker ned, er nok ikke den største overraskelse - det er mest vores samlede pointantal, som skæmmer. Dermed ikke sagt, at det er godkendt på nogen måde selvfølgelig.
Reply
Men for nu at være positiv (læser du med, pegro?) har vi så ikke tabt mange kampe med kun et mål? Det kunne måske tyde på, at der ikke mangler meget, før "den er der".
Reply
Wink 
(12-05-2026, 07:30 AM)Victor Wrote: Men for nu at være positiv (læser du med, pegro?) har vi så ikke tabt mange kampe med kun et mål? Det kunne måske tyde på, at der ikke mangler meget, før "den er der".

Smile Cool
Reply
Dejligt med Nicolai Larsen-en god begyndelse  Smile

Han er jo så også transferfri

Jeg har ikke læst Hemmersams indlæg i kampprogrammet i søndags -men det indlæg, jeg kunne have håbet  påvar noget med 

“Kære fans 

Alle omkring VB’s sportslige sektion og VB ‘s lederskab beklager i den grad den sæson, der er leveret fra VB’s side. 

Der er fra starten blevet begået mange fejl -fulgt  op af flere, og vi kan godt love, at vi har lært af dem forud for den kommende sæson 

Og jeg skal også hilse fra Vejles ejerkreds at sige, at de står klar til at investere , hvad der skal til for, at VB næste sæson vil være blandt de absolutte favoritter til at rykke op i Superligaen”

Se sådan en besked ville have vakt jubel hos de fleste fans.

I stedet lyder det som om, at vi igen har fået nogen vage udmeldinger, som hverken er fugl eller fisk-med fokus på, hvor mange salgbare spillere vi har, og hvor få, vi behøver at anskaffe os 
Jeg kan frygte, at med anskaffelsen af Nicolai Larsen er 30-50% af kvoten af tilgange opbrugt--i hvert fald ud fra de,t der er refereret fra kampprogrammet
Reply
Hvis dette er tilfældet, foruden afgang af alle 'buketterne' forleden, tør jeg godt allerede nu spå om placeringen i Betinia-ligaen!
Hovsa, det var sørme tæt på at blive en one-liner herfra. Reddet på målstregen Wink ....
Reply
(12-05-2026, 07:45 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Dejligt med Nicolai Larsen-en god begyndelse  Smile

Jeg har ikke læst Hemmersams indlæg i kampprogrammet i søndags -men det indlæg, jeg kunne have håbet  påvar noget med 

“Kære fans 

Alle omkring VB’s sportslige sektion og VB ‘s lederskab beklager i den grad den sæson, der er leveret fra VB’s side. 

Der er fra starten blevet begået mange fejl -fulgt  op af flere, og vi kan godt love, at vi har lært af dem forud for den kommende sæson 

Og jeg skal også hilse fra Vejles ejerkreds at sige, at de står klar til at investere , hvad der skal til for, at VB næste sæson vil være blandt de absolutte favoritter til at rykke op i Superligaen”

I stedet lyder det som om, at vi igen har fået nogen vage udmeldinger, som hverken er fugl eller fisk-med fokus på, hvor mange salgbare spillere vi har, og hvor få, vi behøver at anskaffe os 
Jeg kan frygte, at med anskaffelsen af Nicolai Larsen er 30-50% af kvoten af tilgange opbrugt--i hvert fald ud fra de,t der er refereret fra kampprogrammet

Vil det ikke være nemmere at læse hvad han har udtalt, når du gerne vil kommentere på det? Ikke fordi du rammer helt ved siden af, men lidt sjovt at kommentere på et interview man ikke har læst
Reply
Nu har VB-K nok ikke sæsonkort, så han får ikke kampprogrammet. Det ville også være for meget forlangt, når han bor mere end et stenkast fra stadion, skulle jeg mene. Det sker dog jævnligt, at han tager toget herover. Respekt!

Jeg citerer derfor nu direkte fra, hvad Hemmersam skriver i kampprogrammet: "Nu venter et sommertransfervindue, hvor vi skal evaluere på, hvad der har fungeret og ikke fungeret. Der er en naturlig afgang af spillere, der har kontraktudløb, men det bliver et vindue med langt færre nye spillerrekrutteringer. Vi skal bygge videre på det, vi har set virker. Nogle spillere vil naturligt nok tiltrække sig interesse fra andre klubber, og der må vi se på, om vi som klub også synes, det er en god ide. I min optik har vi over ti spillere i klubben med salgspotentiale. Under alle omstændigheder er ambitionen at komme stærkere ud af vinduet og vi ved allerede nu, på hvilke positioner vi gerne vil forstærke os - og det er i alle kæder. Men truppen skal være mindre end den nuværende, så der er plads til at akademispillere kan træne med...Vi skal have løftet vores niveau og har ikke brug for spillere til bredden, men til toppen..."

Det var det vigtigste.
Reply
(12-05-2026, 10:17 PM)Niller Wrote:
(12-05-2026, 07:45 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Dejligt med Nicolai Larsen-en god begyndelse  Smile
“Kære fans 

Vil det ikke være nemmere at læse hvad han har udtalt, når du gerne vil kommentere på det? Ikke fordi du rammer helt ved siden af, men lidt sjovt at kommentere på et interview man ikke har læst

Jeg har ingen grund til at tro andet end, at Victor, der er en seriøs og ordentlig debattør herinde,  har citeret essensen af Hemmersams indlæg korrekt, og nu har han oven i købet vist den flotte service at citere fra kampprogrammet- 1000 tak for det Victor  Smile

Det bekræfter mig desværre i, at Hemmersam og ejerne efter min opfattelse ikke helt har forstået, hvor alvorligt det står til med truppens sammensætning. For at se på det, der har virket, er efter min mening uhyre hurtigt overstået

Vi har en trup fyldt med skadesplagede spillere, og spillere der har passeret toppen af deres karriere for længst, og spillere der decideret har underpræsteret.

Derfor synes jeg også indlægget bliver lidt "vævende",  fordi det jo lyder meget godt, at vi skal komme stærkere ud af vinduet, men samtidig skal vi have en mindre trup og langt færre ind, så der er plads til akademispillerne. Det sidste er naturligvis fint nok, hvis vel og mærke akademispillerne har det nødvendige niveau til at sikre os en oprykning, Hvor mange "Gitzer" har vi?

Jeg synes ikke, at Hemmersams ord i tilstrækkelig grad italesætter opgavens omfang, og det foruroliger mig.

Jeg føler mig heller ikke helt tryg ved ordene om at " Nu venter et sommertransfervindue, hvor vi skal evaluere på...... " . Den evaluering burde være startet FOR LÆNGST, og jeg frygter, at VB i lighed med en del tidligere sæsoner venter for længe med at afsøge mulighederne, inden andre klubber snupper de gode emner for næsen af os.

Men ok--vi må jo se på de reelle handlinger fra klubben--og ikke så meget på hvad der bliver sagt og skrevet
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)