Threads: 3
09-05-2026, 07:52 AM
(This post was last modified: 09-05-2026, 08:11 AM by VB-stralis.)
att McLovin: Den ene forbier efter den anden! Måske en god idé at læse indholdet i stedet for bare at udbasunere dine barnlige teorier!? Eller for langt?
Læser netop om Middelfart (Betinia Ligaens svar på VB): Klart nr sjok - der endelig (i runde 29) fik sin 3. sejr - over AaB - 3-1!
Kan Middelfart (klart nr sjok, forlængst klar nedrykker) mande sig op til en udesejr over AaB, kan VB også gøre det hjemme!
Giver et spinkelt håb om, at VB inden degraderingen ikke 'kun' er et taberhold!
Prøvede for sjov en sammenligning: Middelfart (29k): 3 vundet, 6 uafgjort, 20 nederlag. Score 28-66.
VB (30k): 3 vundet, 9 uafgjort, 18 nederlag. Score 33-60.
Randers eneste hold, der har scoret færre end VB: 31! ... SIF (40) og FCF (41) har 3. og 4. ringeste angreb.
Frede eneste hold, der har indkasseret flere end VB: 65! ... SIF (59) og OB (57) har 3. og 4. ringeste forsvar.
VB ringeste score: minus 27! Frede næstringeste: minus 24 ... (SIF (minus 19) og OB (minus 8) har 3. og 4. ringeste score.
Javist, det gør ondt at bore i såret - men der skal 'renses ud'! Det nytter ikke at stille op uden både forsvar og angreb!
Det bedste forsvar er et angreb! Et sådant hentede vi hverken i sommer - eller i vinter! SUK!
Nu betaler vi prisen: Betinia Ligaen Ahead  !
Threads: 8
Nu er der jo mange, der mener, at vi ikke får nok at vide om, hvad der skal ske. Det mener jeg, at Hemmersam råder bod på i dag i kampprogrammet.
Læs det.
Vi skal have meget få nye spillere ind, først og fremmest til toppen, ikke bredden (jeg tænker: to?), vi har helt op til ti salgsemner, men ellers er vi klar til den nye sæson, der dog bliver benhård pga. masser af gode hold.
Der vil blive masser af ups and downs...Han nævner som eksempel i år, hvor B93 var et mulehår fra top 6, men nu ligger til nedrykning. Til gengæld var ACH et mulehår fra bund 6. De ligger nu til oprykning.
Det korte af det lange: Jeg får i artiklen den information, jeg har brug for.
Threads: 9
10-05-2026, 12:19 PM
(This post was last modified: 10-05-2026, 12:20 PM by Tobias Jacobsen.)
BTW har Velkov scoret 4 mål i Superligaen for VB i denne sæson, hvilket er mere end både Faghir, AK, Chiakha og Bismark hver især har scoret i Superligaen for VB - oftest som angribere på banen.
Threads: 0
(10-05-2026, 08:59 AM)Victor Wrote: Nu er der jo mange, der mener, at vi ikke får nok at vide om, hvad der skal ske. Det mener jeg, at Hemmersam råder bod på i dag i kampprogrammet.
Læs det.
Vi skal have meget få nye spillere ind, først og fremmest til toppen, ikke bredden (jeg tænker: to?), vi har helt op til ti salgsemner, men ellers er vi klar til den nye sæson, der dog bliver benhård pga. masser af gode hold.
Der vil blive masser af ups and downs...Han nævner som eksempel i år, hvor B93 var et mulehår fra top 6, men nu ligger til nedrykning. Til gengæld var ACH et mulehår fra bund 6. De ligger nu til oprykning.
Hvis vi sælger op til 10 spillere og kun får 2 ind. så bliver næste sæson en ud af en lang række i 1 division de kommende år.
Så ja tak til Hemmersam for de triste nyheder om et ejerskab, der ikke kan eller vil betale for at drive topfodbold i Danmark
Threads: 1
(10-05-2026, 01:57 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 08:59 AM)Victor Wrote: Nu er der jo mange, der mener, at vi ikke får nok at vide om, hvad der skal ske. Det mener jeg, at Hemmersam råder bod på i dag i kampprogrammet.
Læs det.
Hvis vi sælger op til 10 spillere og kun får 2 ind. så bliver næste sæson en ud af en lang række i 1 division de kommende år.
Så ja tak til Hemmersam for de triste nyheder om et ejerskab, der ikke kan eller vil betale for at drive topfodbold i Danmark  Som fanden læser biblen..
Det er jo ikke det han skriver. Han skriver, at der er 10 spillere som de ville kunne få penge for, men skriver netop, at selvom en anden klubber skulle byde, så er det stadig VB, der skal sige ja tak.
10-05-2026, 02:16 PM
(This post was last modified: 10-05-2026, 02:43 PM by McLovin.)
(10-05-2026, 01:57 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 08:59 AM)Victor Wrote: Nu er der jo mange, der mener, at vi ikke får nok at vide om, hvad der skal ske. Det mener jeg, at Hemmersam råder bod på i dag i kampprogrammet.
Læs det.
Så ja tak til Hemmersam for de triste nyheder om et ejerskab, der ikke kan eller vil betale for at drive topfodbold i Danmark 
Du er gaven der bliver ved med at give.
Ren satire at læse dine indlæg.
(10-05-2026, 02:16 PM)McLovin Wrote: (10-05-2026, 01:57 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 08:59 AM)Victor Wrote: Nu er der jo mange, der mener, at vi ikke får nok at vide om, hvad der skal ske. Det mener jeg, at Hemmersam råder bod på i dag i kampprogrammet.
Læs det.
Ren satire at læse dine indlæg. Som sædvanlig ikke andet end barnlige indlæg fra dig, der intet som i INTET konkret bidrager med til debatten
(10-05-2026, 03:06 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 02:16 PM)McLovin Wrote: (10-05-2026, 01:57 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Hvis vi sælger op til 10 spillere og kun får 2 ind. så bliver næste sæson en ud af en lang række i 1 division de kommende år.
Ren satire at læse dine indlæg. Som sædvanlig ikke andet end barnlige indlæg fra dig, der intet som i INTET konkret bidrager med til debatten Modsat dig ? godt indlæg i øvrigt! Keep em coming!
(10-05-2026, 03:08 PM)McLovin Wrote: (10-05-2026, 03:06 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 02:16 PM)McLovin Wrote: Du er gaven der bliver ved med at give.
Ren satire at læse dine indlæg. Som sædvanlig ikke andet end barnlige indlæg fra dig, der intet som i INTET konkret bidrager med til debatten Modsat dig ? godt indlæg i øvrigt! Keep em coming! Prøv at forklare - hvis du kan formulere det- hvorfor du mener, at HVIS vi kommer af med op mod 10 spillere men kun får 2 ( eller 3 ) ind , hvoraf den ene med sikkerhed vil være en målmand, så kan vi godt rykke op fra en yderst stærk 1.division.Det er det debatten går på -og ikke alt dit infatile bavl!
(10-05-2026, 04:32 PM)VB-Koebenhavner Wrote: (10-05-2026, 03:08 PM)McLovin Wrote: (10-05-2026, 03:06 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Som sædvanlig ikke andet end barnlige indlæg fra dig, der intet som i INTET konkret bidrager med til debatten Modsat dig ? godt indlæg i øvrigt! Keep em coming! Prøv at forklare - hvis du kan formulere det- hvorfor du mener, at HVIS vi kommer af med op mod 10 spillere men kun får 2 ( eller 3 ) ind , hvoraf den ene med sikkerhed vil være en målmand, så kan vi godt rykke op fra en yderst stærk 1.division.Det er det debatten går på -og ikke alt dit infatile bavl!
Sikke du mumler.
|