Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - Silkeborg (1-2)
Klubånd i solskin.
Troskab i regn...
Not so much blandt tilskuerne.
Ikke engang Blok E kan overgå udebaneafsnittet.
Hverken i antal eller lydstyrke.
3200 tilskuere er decideret pinligt.

Jeg har lige set highlights fra kampen, og i mine øjne er der ikke offside ved GG's scoring efter fire minutter. Bach er ikke i berøring med bolden på afleveringen frem mod GG, det er nærmere Østrøm, der rører bolden.
Reply
Når VB scorer: Flaget skal op, der skal tjekkes i minutter, om der mon ikke kan fløjtes for et-eller-andet. Det skete efter adskillige minutters tjek!
Vi spillede jo frisk til. Fortsatte trods dommer-antipati. Vi var bedst. Men 'hemmersamrende' svært at score uden reel angriber.
Forfærdelig undladelsessynd.

Tænk om vi havde haft en Faghir i form! En Duin! Om vi havde haft Velkov! Vi var igen bedst, som ofte før. Men scorede ikke! Dummede os, som ofte før.
Forfulgt af uheldet? Eller? Af dommerne? Når det sker så ofte, begynder det at ligne et mønster: Vi er godt med. Så godt som hele vejen. Så godt som!

Så trist. Vi er så tæt på at være der. Nu må vi begynde forfra. Bygge op igen. Vejen bliver lang - og stenet!
Når man allerede i 5. sidste spillerunde rykker ned, er det bare ikke godt nok. Langtfra godt nok.

Spillerne ville det såmænd gerne. Men nederlag skaber mgl. tillid til egne evner. Uro i egne rækker. Vil hér ikke skyde på spillerne.
Måske trænerne ikke er gode nok!? Claus Nørgaard (har 'kun' være assistenttræner. Har ikke vundet en kamp i det Herrens år 2026!
Måske ledelsen? Tønder? Hemmersam? Claus Nielsen? Analytikerne? Hvor meget har de analyser vundet?

VAF skriver bl.a: Ørkenvandring i Nørreskoven
Spillemæssigt blev kampen balanceret, og SIF fik efterhånden mere af bolden at se, uden overhovedet at kunne skabe noget nævneværdigt.
Det lille overtag forblev hos VB, og efter 20 min. plantede CS panden på bolden i feltet efter et fint indlæg,
men forsøget for svagt og centralt, og derfor kunne gæsternes målvogter Nicolaj Larsen gribe bolden ud.
SIF komplet ufarlige, første afslutning efter 28 min. McCowatt klaskede til en hoppende bold på kanten af feltet, sendte den i omløb om kloden.
Forsøget indeholdt saft og kraft, men blottet for præcision.

I en særdeles grim 1. halvleg spillede VB trods alt bedst.

VB skraber bunden, når det kommer til at kreere chancer i Superligaen, SIF rækkens 3. ringeste hold i samme disciplin.
Det kunne ses, for de to hold spillede fodbold, men skabte nærved intet i en bred ørkenvandring midt i første halvleg.
Opgøret var som en traktor i tomgang.

DET VAR INGEN DEMONSTRATION AF BLOK E - BLOT FORSTÅELIG REAKTION, NÅR MAN ALDRIG FODRES MED VITAMINER!
Reply
Lod folk mærke til den unge forsvarsspiller Hjalte gitz' Debut? Jeg lod mærke til at det var en konfirmand der løb rundt på banen. Han blev viftet væk som at han var en svækling. I STYRKE MED GITZ!
Reply
Så meget bemærkede jeg ham ikke, men de skal jo starte et sted. Fuld opbakning til ham herfra.
Reply
Især da, fordi han først kom ind i det 90. minut...
Reply
Hjalte Gitz er, så vidt jeg véd, seneste kontraktspiller i A-truppen.
I øvrigt er Hemmersam efter sigende nu på vej til Afrika. Nej, ikke i gang med at søge nyt job (som en del ønsker),
men derimod spillere. Håber, han har angribere (pluralis) i kikkerten!
Reply
(23-04-2026, 08:21 AM)Vindueknækkeren Wrote: Lod folk mærke til den unge forsvarsspiller Hjalte gitz' Debut? Jeg lod mærke til at det var en konfirmand der løb rundt på banen. Han blev viftet væk som at han var en svækling. I STYRKE MED GITZ!

Plat kommentar
Reply
Gitz er et kæmpe talent, og langt de fleste kan sagtens se det. Også klubben, som lige har tildelt ham en kontraktforlængelse. Bravo!
Reply
(23-04-2026, 08:56 PM)SteenBiilmann Wrote: Gitz er et kæmpe talent, og langt de fleste kan sagtens se det. Også klubben, som lige har tildelt ham en kontraktforlængelse. Bravo!

Det er hans første kontrakt, så det er ikke en forlængelse. Jeg er lidt skeptisk. Jeg mener at der er større talenter at finde i VB's akademi.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)