Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Jesper Banke (VAF) har kigget på VB holdets indsatser (statistikker) under hhv. Prelec, Kielstrup og Nørgaard.
Han har kigget på forsvaret, angrebet & points'høsten. Resultatet er - ikke overraskende - ikke imponerende.

I forsvaret har vi ikke forbedret os: xG statistikken siger 1.68. Under Kielstrup 1,4, under Prelec 1,61.
VB tillader faktisk marginalt større og flere chancer til modstanderen under Nørgaard end de to andre.
De personlige fejl (Velkov, Vekic, Lund fx ikke forbedret)!

Målkontoen: VB indkasserede under Prelec 1,85 mål/kamp, under Kielstrup 2,25, under Nørgaard 2,00.
Alt for mange, for skal man i snit score 2 mål bare for at tage ét point, er det svært.

Vundne dueller: Under Nørgaard har der været kraftig forbedring på mængden af vundne dueller.
Under Prelec var tallet 47,07 /kamp, under Kielstrup 45,25. Under Nørgaard 52,33.
VB-spillerne er bedre disponeret for at vinde duellerne nu!

I angrebet ser det dog noget bedre ud, hvor omtrent alle nøgletal er blevet bedre.
Spillerne spiller nu mere direkte fremad, og det har sat sig i spillet. En justering af presspillet betyder,
at VB vinder bolden højere på banen, og derfor er de offensive nøgletal steget markant.

Expected goals: Under Prelec var tallet 0,94, under Kielstrup 1,05, under Nørgaard 1,37.
VB skaber flere og større chancer nu end på noget andet tidspunkt i sæsonen.

Under Prelec sendte VB 6,07 afslutninger ind i feltet pr kamp, under Kielstrup 7,75, under Nørgaard 9,33.
En mærkbar forbedring, der viser, at VB nu er bedre til at bringe bolden i farlige positioner.

Antal skabte chancer: Under Prelec 7,29, under Kielstrup 7,25, under Nørgaard 9,33.
VB har bolden mere under Nørgaard 43,62) end under Prelec (43,54%) og Kielstrup (40,25%).
Tallet er dog kun marginalt bedre end Prelecs tal: 43,63. Boldbesiddelse er kke alt men siger dog noget om,
hvor stor kontrol et hold har i kampen - også her bevæger VB sig fremad.

PROBLEMET: De gode tal udmønter sig ikke i mange flere mål! Under Prelec scorede VB 1 mål /kamp, under Kiel 1,5,
under Nørgaard 1,3. En forbedring i forhold til Prelec, men tallet skal noget højere op, hvis VB skal tage flere sejre.

KONKLUSION: VB ser bedre ud, på visse områder markant bedre, under Nørgaard end tidligere, når det kommer til klubbens offensive spil.
Men så længe fejlene fortsætter, er fremgangen i offensiven reelt værdiløs.

Prelec blev hånet for manglende evne til kontinuerligt at hente points til VB. 14 kampe, 7 points. Man hentede blot 0,5 points /kamp. Langtfra nok til overlevelse.
Kielstrup/Bisgaard havde 4 kampe i spidsen. VB vandt 2, tabte 2. Sejre over FCK og BIF. Nederlag ude mod OB og VFF: 4kampe, 6 points. Hæderligt snit på 1,5.
Ganger man det op over 32 kampe, giver det 48 point - altså mere end rigeligt til at overleve i Superligaen.

Når alt kommer til alt, handler fodbold om én ting: Points. Hvor mange lykkes man med at skrabe sammen, og er det nok til overlevelse?

Nørgaard har stået i spidsen for VB i 6 kampe: 3 nederlag (FCF, RFC, AGF), 3 uafgjorte (FCN, SIF, AGF). 3 points i 6 kampe er et snit på 0,5. Præcis som Prelec.

Ikke helt sammenligneligt, Prelec havde 14 kampe med holdet, mens Nørgaard kun har haft 6. Men pointhøsten ikke imponerende.

NOGET TYDER PÅ, AT DET IKKE ER TRÆNERNE - MEN SNARERE HOLDET!
Reply
(26-03-2026, 02:24 PM)VB-stralis Wrote: Jesper Banke (VAF) har kigget på VB holdets indsatser (statistikker) under hhv. Prelec, Kielstrup og Nørgaard.
Han har kigget på forsvaret, angrebet & points'høsten. Resultatet er - ikke overraskende - ikke imponerende.

I forsvaret har vi ikke forbedret os: xG statistikken siger 1.68. Under Kielstrup 1,4, under Prelec 1,61.
VB tillader faktisk marginalt større og flere chancer til modstanderen under Nørgaard end de to andre.
De personlige fejl (Velkov, Vekic, Lund fx ikke forbedret)!

Målkontoen: VB indkasserede under Prelec 1,85 mål/kamp, under Kielstrup 2,25, under Nørgaard 2,00.
Alt for mange, for skal man i snit score 2 mål bare for at tage ét point, er det svært.

Vundne dueller: Under Nørgaard har der været kraftig forbedring på mængden af vundne dueller.
Under Prelec var tallet 47,07 /kamp, under Kielstrup 45,25. Under Nørgaard 52,33.
VB-spillerne er bedre disponeret for at vinde duellerne nu!

I angrebet ser det dog noget bedre ud, hvor omtrent alle nøgletal er blevet bedre.
Spillerne spiller nu mere direkte fremad, og det har sat sig i spillet. En justering af presspillet betyder,
at VB vinder bolden højere på banen, og derfor er de offensive nøgletal steget markant.

Expected goals: Under Prelec var tallet 0,94, under Kielstrup 1,05, under Nørgaard 1,37.
VB skaber flere og større chancer nu end på noget andet tidspunkt i sæsonen.

Under Prelec sendte VB 6,07 afslutninger ind i feltet pr kamp, under Kielstrup 7,75, under Nørgaard 9,33.
En mærkbar forbedring, der viser, at VB nu er bedre til at bringe bolden i farlige positioner.

Antal skabte chancer: Under Prelec 7,29, under Kielstrup 7,25, under Nørgaard 9,33.
VB har bolden mere under Nørgaard 43,62) end under Prelec (43,54%) og Kielstrup (40,25%).
Tallet er dog kun marginalt bedre end Prelecs tal: 43,63. Boldbesiddelse er kke alt men siger dog noget om,
hvor stor kontrol et hold har i kampen - også her bevæger VB sig fremad.

PROBLEMET: De gode tal udmønter sig ikke i mange flere mål! Under Prelec scorede VB 1 mål /kamp, under Kiel 1,5,
under Nørgaard 1,3. En forbedring i forhold til Prelec, men tallet skal noget højere op, hvis VB skal tage flere sejre.

KONKLUSION: VB ser bedre ud, på visse områder markant bedre, under Nørgaard end tidligere, når det kommer til klubbens offensive spil.
Men så længe fejlene fortsætter, er fremgangen i offensiven reelt værdiløs.

Prelec blev hånet for manglende evne til kontinuerligt at hente points til VB. 14 kampe, 7 points. Man hentede blot 0,5 points /kamp. Langtfra nok til overlevelse.
Kielstrup/Bisgaard havde 4 kampe i spidsen. VB vandt 2, tabte 2. Sejre over FCK og BIF. Nederlag ude mod OB og VFF: 4kampe, 6 points. Hæderligt snit på 1,5.
Ganger man det op over 32 kampe, giver det 48 point - altså mere end rigeligt til at overleve i Superligaen.

Når alt kommer til alt, handler fodbold om én ting: Points. Hvor mange lykkes man med at skrabe sammen, og er det nok til overlevelse?

Nørgaard har stået i spidsen for VB i 6 kampe: 3 nederlag (FCF, RFC, AGF), 3 uafgjorte (FCN, SIF, AGF). 3 points i 6 kampe er et snit på 0,5. Præcis som Prelec.

Ikke helt sammenligneligt, Prelec havde 14 kampe med holdet, mens Nørgaard kun har haft 6. Men pointhøsten ikke imponerende.

NOGET TYDER PÅ, AT DET IKKE ER TRÆNERNE - MEN SNARERE HOLDET!

Godt skrevet . God info .   Jeg er enig i at det er holdet . Det som også er tankevækkende er hvor lang tid det tager for at forbedre,   selv for et professionelt fodboldhold ,  med på papiret gode spillere til den spiilestil som VB har besluttet. 
Reply
Ak hvor forandret—det er titlen på en novelle af Steen Steensen Blicher-en historie om tab og bristede illusioner.

Der kunne sagtens skrives en novelle- ja måske endda en roman – om VB med samme titel.

Med den lange kikkert på alt det, der har forandret VB fra at være en magtfaktor i dansk topfodbold, en talentfabrik og eksponent for teknisk offensiv fodbold til en defensiv dværg i Superligaen – og fmtl snart ude af den.

Med den korte kikkert på det, der har forandret det VB,-hold der med de stort set samme spillere som fik det meste af Fodbolddanmark til at bryde ud i jubel efter 3. runde og 4-0 sejr over OB til et VB-hold på laveste niveau og ydmygende fremtoning mod samme OB d. 20/4

Lad os tage det sidste.

Da VB sluttede efterårssæsonen af med at besejre Brøndby, var det faktisk lykkedes Steffen Kistrup og spillerne at reducere hullet op til redningen til seks point med 42 point at spille om

Absolut ikke nogen uoverskuelig afstand

Nu står vi 2 kampe inde i nedrykningsspillets start med en afstand på 11 point til stregen og med 24 point at spille om, der gør vores overlevelseschancer til det rene teori.
Vores trup har været skadesplaget, og holdets jernmand i forsvaret og måltrussel på dødbolde Velkov er ude resten af sæsonen.

Man kan selvfølgelig være venlig i forhold til VB’s ledelse og så sige, at vi søreme også har været uheldige med skader.Jeg skriver med vilje ledelse og ikke Hemmersam, da ingen af os kender synergien imellem ejerne og ham mht., hvad han rent faktisk har haft rådighed af midler til at finde de nødvendige forstærkninger.

Men når medier og VB remser de skadede spillere op, kan jeg slet ikke forstå at man overhovedet nævner Damian van Bruggen og Hetemi. Alle har vidst, at de to spillere var ude hele sæsonen, og derfor er der slet ikke nogen grund til at nævne dem.

Af de øvrige spillere er det kun Stefan Velkov, der kommer som en ubehagelig overraskelse - resten har været mere skadede end til rådighed for holdet igennem hele efteråret :
Giorgi Tabatadze,Tobias Lauritsen,Jelle Duin ( kommer han nogensinde til at spille igen?) Wahid Faghir og hertil skal lægges at spillerne Duelund, Hjulsager og Amon også har haft skader, der har holdt dem ude af holdet det meste af efteråret.

Lasse Nielsen var en af de spillere, der var grund til kraftigt at overveje, om man skulle erstatte i vinterpausen, da han i en række situationer har vist sig for langsom til superligaen.

Det efterlod VB ved vinterpausen med en kvalitativt yderst decimeret trup og fejlen skal egentlig findes allerede tilbage ved transfervinduet i sommers.
Hemmersam har selv i VAFO d. 2.fenruar 2026  fortalt, at strategien fra VB’s side var, at satse på spillere der p.gra skader og formnedgang ikke var så interessante for deres respektive klubber længere, men som så skulle sættes på skånekost/forløses i VB.

En meget risikabel strategi, som jeg ret beset ikke har hørt om fra nogen andre klubber på topplan

Ved efterårets afslutning burde det da også have stået ledelsen meget klart, at strategien simpelthen var slået fejl.

Men i stedet for at rette op på det, marcherede man taktfast ned i vulkankrateret med den glødende lava og totale tilintetgørelse af VB’s liv i Superligaen!

For at føje spot til skade, så har de to såkaldte forstærkninger Ransford Amoo og Luka Latsabidze åbenbart henholdvis blevet meget hurtigt skadet og været i så dårlig form, at de var milevidt  fra en plads på holdet, så de er formentlig anskaffet efter samme strategi som i sommers.

Så nej- det er ikke specielt uheldigt for VB med alle disse skader- det var en overhængende risiko, ledelsen bare ignorerede!

Velkovs skade er formentlig dødsstødet for VB i Superligaen, men havde man udvist rettidig omhu og sørget for en forstærkning i midterforsvaret - ikke for at forudse Velkovs skade men til gardering for en til tider utilstrækkelig Lasse Nielsen - havde situationen set anderledes ud.

Man har gjort en mission der var Possible ved vinterpausen til en Mission Impossible.

For at gøre det endnu værre har jeg meget svært ved at se, hvad man skal binde den optimisme op på, at vi har lagt en plan, som vi følger og den sagtens kan inkludere, at vi lige er nede at vende en enkelt gang i første division.

VB investerer i fremtiden kan man læse som begrundelse for sidste års underskud.

Hvad er det man har investeret i med de store fremtidsperspektiver? Skadesplagede spillere og en del over the hill. Hvad er det for nogen spillere, man regner med skal spille os op igen fra en 1.divison med adskillige tidligere etablerede superligaklubber??
Jeg tror af forskellige årsager (salg/ophævelse/ophør eller kontinuerlige skader) hverken at GG, Tobias Bach, Hjulsager, Lasse Nielsen. Amon, Faghir, Flø, Jelle Duin, Vekic. Valdemar Lund eller Mads Enggård kommer til at spille en rolle for os i 1.divison.Velkov og Christian Sørensen kan vi heller ikke være sikre på, tror jeg.

Vi har solgt ud af et par stykker af vores talentmasse og jeg kan på ingen måde se , hvad det er for et fantastisk ungdomshold, der skulle stå klar til at tage over næste sæson.

Jeg har læst, at Steen Thychosen har fremhævet, at vi har en utrolig talentfuld årgang i de yngre rækker, men der er trods alt et stykke vej til, at de vil kunne spille os op i Superligaen og måske bliver de hentet af større klubber inden.
Alt dette bringer mig frem til at jeg virkelig vil ønske, at ejerne sætter sig ned og overvejer, hvad de rent faktisk vil med klubben.

Vi var mange inklusiv mig selv ,der jublede, da VB ikke længere var på Zolotkovs hænder men nu tilhørte en lokal ejerkreds.

Papir er dog taknemmelig, og for mig ser det ud til, at det kun var på papiret, at der var grund til at juble -der blev ifølge medierne kun betalt transfers, der kunne dækkes af salget af bla. Juwara, og så blev der ellers indgået nogen lejemål og hentet kontraktfri spillere og en træner fmtl designet til 1.division, som jeg tvivler på har kostet en formue.

Men det koster altså penge at drive en professionel klub i Superligaen, og hvis ejerne ikke har lyst til den påkrævede investering ( der nok er urentabel i starten, men med sportslig succes godt kan ende med være at en fin forretning) så synes jeg, at de skal overveje kraftigt, om der kan findes en anden ejerkreds. Jeg er sådan set ligeglad med om, den er lokal - jeg kunne bare rigtig godt tænke mig nu at finde nogen ejere, der har lyst til og kan investere i VB, så vi i det mindste kunne komme op på et budget, der lå på linje med Silkeborg, Randers og Viborg.

Ikke flere eksperimenter med brød og mælk der skal hentes gratis nede i byen og ikke flere eksperimenter med spillere, der ikke er andre, der vil have.

Jeg synes desværre at ledelsen har fejlet big time og med åbne øjne har sendt os direkte ned i første division, med alt hvad det medfører af økonomisk tab.
Hvis de ikke har lyst til at bruge penge på VB -stadig et hamrende godt brand også på landsplan- er det jo en ærlig sag -men please så find nogen der har!
Reply
99% enig. Godt skrevet!

Jeg er enig i næsten det hele. Dog tror jeg, at nye ejere ikke "hænger på træerne". Jeg håber derfor, at de nuværende ejere fremadrettet vil træffe bedre beslutninger.

Enig i, at strategien med dygtige, skrøbelige spillere er slået fejl.

Har også svært ved at se, hvordan et nyt, ungt hold skal få os op næste år. Aner ikke, hvor mange af de skrøbelige, der bliver tilbage, som kan bruges næste år. Eller om de i stedet træner på skånekost og bliver en økonomisk belastning.

På Vejle Stadions facade står der blandt andet: "for historien". Fint nok - men det har ikke større betydning i dag end danskerne kan lune sig ved at engang "bød" vi "over England, nu du kaldes svag". Ja, vi er svage nu. Der er kun en ting at gøre: Hårdt, målrettet arbejde over flere år, hvor et nyt hold langsomt bygges op. Jeg har nær sagt næsten som Fredericia har gjort. Eller Sønderjyske. Jeg troede, at quick fix tiden var forbi, med bunkevis af spillere og ny spillestil. Det var den ikke i sommers.

Tilbage er der kun ydmyghed og hårdt arbejde.
Reply
(02-04-2026, 09:03 AM)Victor Wrote: 99% enig. Godt skrevet!

Jeg er enig i næsten det hele. Dog tror jeg, at nye ejere ikke "hænger på træerne". Jeg håber derfor, at de nuværende ejere fremadrettet vil træffe bedre beslutninger.

Enig i, at strategien med dygtige, skrøbelige spillere er slået fejl.

Har også svært ved at se, hvordan et nyt, ungt hold skal få os op næste år. Aner ikke, hvor mange af de skrøbelige, der bliver tilbage, som kan bruges næste år. Eller om de i stedet træner på skånekost og bliver en økonomisk belastning.

På Vejle Stadions facade står der blandt andet: "for historien". Fint nok - men det har ikke større betydning i dag end danskerne kan lune sig ved at engang "bød" vi "over England, nu du kaldes svag". Ja, vi er svage nu. Der er kun en ting at gøre: Hårdt, målrettet arbejde over flere år, hvor et nyt hold langsomt bygges op. Jeg har nær sagt næsten som Fredericia har gjort. Eller Sønderjyske. Jeg troede, at quick fix tiden var forbi, med bunkevis af spillere og ny spillestil. Det var den ikke i sommers.

Tilbage er der kun ydmyghed og hårdt arbejde.

Jeg er enig i, at nye økonomisk stærke ejere ikke hænger på træerne. Mit formål med indlægget er netop også fremtiden. Jeg vil gerne være med til at sætte en debat i gang- der med lidt held også når udenfor dette forum- om hvad strategien skal være efter nedrykningen. Håber vi kan få stoppet idéen med at vi kan fedte os økonomisk igennem i dansk topfodbold. 
Og hvis det er den lange vej, du bekriver, VB skal gå, så bør det meldes ud officielt, så vi som fans har det at forholde os til .Ikke flere floskler og tomme løfter
Reply
Jeg synes virkelig, fremtiden ser noget grågrøngrumset ud for vores kære klub. Skade på skade på skade. Nu også AK meldt færdig for denne sæson!
De gode spillere er enten skadede, eller over-the-hill, eller på vej væk. Tilbage står vi med en lille flok, af hvilke nogle nok vil kunne spille med
i toppen af 1. div, men hvor mange? - På vort 'højt besungne' Akademi er det rent ud sagt et fåtal!

Vi forsømte at gå efter chancen i vinterpausen - satse på spillere, lynhurtigt igen ukampdygtige, som nærmest intet havde vist (Duin, Faghir fx).
Vi forsømte at 'forfølge chancen'.
Efter pausen var vi ganske få points efter FCF (vist 3?) - FCF formåede at steppe op og er i dag ca 10 points over os!
Beskæmmende og ydmygende!

Hvad vil VB? Hvad er strategien nu? Rykke ned og tro på, at vi da bare rykker op igen? Intet lært af fortiden?
VB burde om nogen vide, hvor svært det er!

Til næste år skal vi kæmpe mod AaB, EfB, SIF, KIF, ACH, HIF, Lyngby, Hillerød og Aarhus Fremad, som vi altid taber til.
Blandt mange andre (fratræk dog gerne to oprykkere)! Tror man på hurtig retur, er man mere end naiv. Med hvilket hold?
Enggaard, GG og Bach med garanti væk. Foruden en stribe af de andre (pånær de skadede). Det bliver et totalt decimeret hold.
Jvf. AaB og se, hvor svært de har haft det. Oprykning koster penge. Mange.
Vi forsømte at hente 3 kvalitetsspillere, valgte at tro på dem, vi havde. Har hentet 3 points siden nytår. Siger jo alt!
Til sommer skal vi så i gang med at hente en stribe spillere, der bare kan spille med i divisionen. Dét bliver dyrt!

Hvad forestiller Klubben og ejerne sig? For os andre ser fremtiden som sagt mildest talt mere end grumset ud!
Reply
Pessimismen vil jo nærmest ingen ende tage Huh
Talte for nylig med en fra den sportslige ledelse og han siger at uanset om vi spiller i Superligaen eller 1. division, så er strategien den samme. Der skal nok sælges et par stykker(GG kunne være den ene, hvis der kommer et stort nok bud. Jeg kunne forestille mig den anden kunne være Vekic, der kun har et år tilbage). Så er der lejespillerne (Enggaard, Lund og Latsabize). Enggaard skal naturligvis ud. Jeg ved ikke om man er interesseret i at frikøbe Lund og Latsabize kender vi jo heller ikke rigtig niveauet på, så den er selvfølgelig også lidt usikker.  Så der skal selvfølgelig nogle nye kvalitetsspillere ind. Tilbage fra skadeslisten kommer forhåbentlig Lundrim, Bisse  og Jelle. 
At der skulle være solgt ud af talentmassen er da noget sludder. At man har solgt Sønderskov til Esbjerg og ladet Lykkebak tage til AB er vist til at komme over. Der er derimod rigtig gode U/19 spillere på vej. Max Jensen har fået forlænget til 30.06.30 og lille GG til 31.12.28 og de kommer med i 1. holdstruppen fra den nye sæson. Ransom Amoo er i øvrigt ikke kommet hertil skadet tilstand. Han har netop været ude med mindre skade og træner i øjeblikket med U/19-truppen. Jeg kunne også forestille mig at enten Anton Klaster eller Hjalte Gitz er tæt på. De er begge helt suveræne på U/19.
Luka Latsbize har da i øvrigt heller ikke været skadet - Dumme påstande.
Reply
Tak til dig, Pegro, for denne gang at komme med et længere, uddybende indlæg. Håber, du får ret.
Reply
(02-04-2026, 05:48 PM)Victor Wrote: Tak til dig, Pegro, for denne gang at komme med et længere, uddybende indlæg. Håber, du får ret.

Selv tak Smile
Du kan bare spørge en anden gang, hvis der er noget du er i tvivl om Smile
Reply
(02-04-2026, 05:05 PM)pegro Wrote: Pessimismen vil jo nærmest ingen ende tage Huh
Talte for nylig med en fra den sportslige ledelse og han siger at uanset om vi spiller i Superligaen eller 1. division, så er strategien den samme. Der skal nok sælges et par stykker(GG kunne være den ene, hvis der kommer et stort nok bud. Jeg kunne forestille mig den anden kunne være Vekic, der kun har et år tilbage). Så er der lejespillerne (Enggaard, Lund og Latsabize). Enggaard skal naturligvis ud. Jeg ved ikke om man er interesseret i at frikøbe Lund og Latsabize kender vi jo heller ikke rigtig niveauet på, så den er selvfølgelig også lidt usikker.  Så der skal selvfølgelig nogle nye kvalitetsspillere ind. Tilbage fra skadeslisten kommer forhåbentlig Lundrim, Bisse  og Jelle. 
At der skulle være solgt ud af talentmassen er da noget sludder. At man har solgt Sønderskov til Esbjerg og ladet Lykkebak tage til AB er vist til at komme over. Der er derimod rigtig gode U/19 spillere på vej. Max Jensen har fået forlænget til 30.06.30 og lille GG til 31.12.28 og de kommer med i 1. holdstruppen fra den nye sæson. Ransom Amoo er i øvrigt ikke kommet hertil skadet tilstand. Han har netop været ude med mindre skade og træner i øjeblikket med U/19-truppen. Jeg kunne også forestille mig at enten Anton Klaster eller Hjalte Gitz er tæt på. De er begge helt suveræne på U/19.
Luka Latsbize har da i øvrigt heller ikke været skadet - Dumme påstande.

Til gengæld må jeg meget venligt sige, at om så klubben var på randen af konkurs og på vej ned i Jyllandsserien, så vil du altid synes, at alt var i skønneste orden. Jeg er ikke pessimistisk men må bare konstatere, at de bekymringer, jeg og andre med mig har haft løbende gennem sæsonen desværre til overflod har holdt stik-ja virkeligheden har næsten overgået selv de værste forudsigelser.

Amoo var i hvert fald været skadet allerede fra 18/2 -dvs kort tid efter at han var kommet til klubben.Det er så muligt, at Latsabidze ikke har været skadet -(kan godt være, at du fandt håret i suppen der Smile )men han må i hvert fald have været i så dårlig form, at han ikke har været i nærheden af en startplads på trods af, at forsvaret har været udsat for en mindre skades-orkan. Mener kun at han har fået nogen få minutter til slut mod FCN. Så pointen med at nævne de 2 spillere var jo blot, at de ikke har været i nærheden af at være forstærkninger. At nævne Jelle som en kontinuerlig mulighed i 1.division synes jeg godt nok på baggrund af hans ekstreme skadeshistorik er mere end vovet.

Og det bekymrer mig søreme. at du skriver , at strategien skal være den samme:-((- så mere gratis brød og mælk som middel til at konsolidere sig i dansk topfodbold?- uha
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)