Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - OB (1-1)
Så er det kampdag, og som sidst har vi mildest talt kniven for struben.

Der ér trods alt nogle ting der taler for et positivt resultat i dag: Vi er klart bedst på hjemmebane, vi indhentede ét point på FCF i sidste runde, vi spillede flot i store dele af 1 halvleg sidst. Flø var fantastisk.

Der er så også en (lang) række ting der taler den modsatte retning, men dem giver jeg altså ikke tvære rundt i lige i dag. Solen skinner, fuglene pipper, det er forårsjævndøgn, vi spiller i Nørreskoven.

Mit (naive) gæt (håb) er 3 point i aften.
Reply
OB er en klub vi i nyere tid har det godt med. Ok, det var AGF på hjemmebane også indtil vi tabte forleden. Men dog efter en god kamp. Jeg tror på det her. Hvis vi bare kan holde højt niveau efter pausen. Ikke kun én god halvleg. Sejr her, Fredericia nederlag i Parken. Så er jo lidt bedre med igen  Smile
Reply
Håber det går, som I (præsterne) prædiker. Ret enig - tror, vi har gode chancer med GF kampen in mente.
Vi er så klart bedre hjemme end ude.
Efter at have set opvarmningen i Silkeborg og de efterfølgende 'skud' på mål (læs: ved siden af/over/i alle retninger)
håber jeg, VB i det mindste i den korte restitutionsperiode har træner skud. "Kroppen ind over bolden" - bl.a.

Tipsbladet har en del gode pointer. Skriver bl.a:

Det var ikke dårligt at hente 1-1 ude, men nogle omstændigheder gør, at det måske ikke var godt nok alligevel.
1) VB er nu 9 p under stregen, og 9x remis i de resterende kampe vil ikke kunne lukke det hul. Der kræves sejre!
2) Der fandtes ikke et bedre tidspunkt at møde SIF - i vildrede og har tabt kursen.
VB spillede en fin 1. halvleg, sad på det hele, og Flø (hb) blomstrede med adskillige offensive løb.
Duelund spillede falsk 9’er, og håbet er, at Faghir snart er klar, for han vil pynte i feltet.
Skadeslisten er stadig modbydelig lang i VB ....

OB var noget fra koncepterne i 1. halvleg i nedrykningsspillet søndag hjemme mod FCK.
Der kunne snildt have stået 0-4 efter 1. halvleg, hvor FCK legede kispus med dem.
- Zorniger må have sagt det rigtige i pausen, for et forvandlet OB-hold tog derefter fat i kampen.
- Askou udlignede efter 85 min, og Falk scorede sejrsmålet mod sin tidligere klub.
- Grot og Suhonen kom ind efter pausen for Arp og Niemiec, hvilet gav bedre dynamik for OB,
der måske ligefrem har givet Zorniger valgmuligheder nu!
- Gomez var ude i sidste uge, men om det var en skade eller et fravalg, vides ikke.
- Bonde er på vej i kampform efter en lang knæskade. Dog næppe kampklar.

Dom: Sæsonens 2 indbyrdes dueller mellem VB og OB er endt med 2 store hjemmesejre.
Senest i Nørreskoven bankede VB fynboerne hvide & blå - med hele 4-0.
I november bankede OB så VB til strivret flæsk - de vandt 3-0 i Odense.

Det ser dog ud til, at OBerne pt. er en del stærkere end VB, og vi (Tipsbladet)gætter på 1-3 i aften!
(Heri er undertegnede ikke enig!)
Reply
Vejles startopstilling:
Igor Vekic - Lasse Flø, Lasse Nielsen, Valdemar Lund, Christian Sørensen - Thomas Gundelund, Mike Vestergård, Mads Enggård, Tobias Bach - Mikkel Duelund, Christian Gammelgaard

OB's startopstilling:
Viljar Myhra - Nicolas Bürgy, Marcus McCoy, Julius Berthel Askou, Leroy Owusu - Anssi Suhonen, Ismahila Ouedraogo, Rasmus Falk, Max Ejdum - Noah Ganaus, Jay-Roy Grot

Fra bold så ved ikke hvem der er på bænken.
Reply
Bænken: de to georgiere, Wahid, Hjulsager, AK, Max Jensen, Camara, Bismarck samt Haahr.
Reply
Lund for satan da...
Reply
Kæft en loser. Send ham ad helvede til. Ufatteligt personlig fejl altid.
FORZA VB 4EVER
Reply
OB sidder desværre godt på. Ærgerligt at vi får annulleret en scoring på et ekstremt tyndt frispark..
OB står højt i deres pres, det vi vandt på i august var bolde bagom deres bagkæde til en lynhurtig bismarck..
Reply
Nu har Claus Nørgaard så set sig inspireret at de tipskampe han så fra England i 80'erne. Vi skal spille kick&rush. Dog med den taktiske genialitet oveni, at vi lige dropper dét der med rush. 

Oveni har han præsteret at sende 11 individualister på banen, i stedet for ét hold. Ingen gør noget for holdkammeraterne. Ingen kæmper så viljen kan ses. Ingen VIL det her. Flø måske som eneste delvise undtagelse. Ham spår jeg en stor fremtid på flotte adresser.

Vi ligner i den grad et hold som har givet op, og bare skal have de sidste kampe overstået. Inklusive træner og sportsdirektør. INGEN af dem udviser den vildskab der skal til.

Jeg græmmes. Ikke over at vi taber en halvleg. Men over måden vi taber den på.

Sorry, galden skulle ud.

Kan vi gøre som de seneste mange kampe, og spille en dårlig halvleg, og en god i samme kamp? I så fald vil jeg glæde mig til 2. halvleg.

15min tilbage. INTET sker fra træneren. Han er dumpet.
Reply
Hæ, håbløs 2. hslvleg, som marginalt reddes af AK.

Vi er så ringe, og det var ret beset ikke fortjent med point i aften. Men hvis FCF taber, så er vi på 2 kampe rykket 2 point nærmere overlevelse.

Og så er vil måske mindre interesserede i om det er fortjent. Så jeg vil undlade at uddybe min holdning til CN.

Tak for point OB.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)