Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Årsregnskab 2025
Underskud på 3,5 mio. Som de skriver, isoleret set utilfredsstillende.

Så er der nogen fine ord om strategisk udvikling mv., som jeg ikke rigtig ved, hvad det indebærer i praksis.
De skriver også, at der er investeret meget i et forynget hold. Hjulsager, Chr. Sørensen, Lasse Nielsen??? Ok, ved godt at Amoo, Camara og Bismark er unge.

Underskuddet betyder ikke det store, hvis vi ikke næste år får et langt større, hvor det jo uden tvivl hedder 1. division.

Håber det bedste for klubben.
Reply
Intet overraskende i det da Tønder jo stadig er direktør.
FORZA VB 4EVER
Reply
Nogen Horsens er det trods alt ikke. Uha et underskud de kunne fremvise. Men er vores underskud inkl pengene for Provstgaard salget? For så synes jeg da det er lidt bekymrende.
Reply
(25-03-2026, 08:40 PM)Duffy_DK Wrote: Intet overraskende i det da Tønder jo stadig er direktør.

Tønder er en dygtig direktør
Reply
Jeg tror, det er inkl. Provstgaard. Jeg ved ikke, om det er bekymrende, når de bevidst har investeret med forskellige tiltag.

Hvis der kommer til at mangle penge, tænker jeg, at så må vi håbe på ejerne. Det regner de sikkert også med. De ved godt, at en fodboldklub er noget nær det mest usikre at investere i, rent økonomisk. De vidste også, at risikoen for nedrykning, og hvad der økonomisk følger af det, var stor.
Reply
(26-03-2026, 10:36 AM)Victor Wrote: Jeg tror, det er inkl. Provstgaard. Jeg ved ikke, om det er bekymrende, når de bevidst har investeret med forskellige tiltag.

Hvis der kommer til at mangle penge, tænker jeg, at så må vi håbe på ejerne. Det regner de sikkert også med. De ved godt, at en fodboldklub er noget nær det mest usikre at investere i, rent økonomisk. De vidste også, at risikoen for nedrykning, og hvad der økonomisk følger af det, var stor.

Jeg kan ikke finde regnskabet online endnu, men salget af provstgaard indgår i en eller anden form i regnskabet. Det er ikke oplyst, hvordan raterne falder. Der er meget sjældent, at må får hele beløbet som engangsbetaling lige med det samme.
Reply
Jeg kan se at 2025 regnskabet i sin helhed, nu kan tilgås på virk.dk.

https://datacvr.virk.dk/gateway/dokument...r=31085179
Reply
Jeg er overhovedet ikke god til at læse den slags men bemærker da, at der under punkt 7 er 25 mio kr der står som tilgodehavende. Det må være penge fra Provstgaard salget.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)