Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betano Pokalen: TPI - VB (0-3)
Noget, som jeg absolut ikke fatter en disse af (for nu at sige det pænt), er, hvordan man ser på Hjulsagers rolle i dén trup.
Umiddelbart totalt til grin, at han end ikke får et indhop i dén kamp. Som han selv sagde: "Jeg er åbenbart ikke god nok!"
Hvad er VB's plan hér? At fryse en spiller ud, så han beder om at komme ud af sin kontrakt, og vi sparer de penge?

Et stort navn hentet sidste år - og nu ikke god nok (værdig?) til at repræsentere klubben. Alligevel tager man ham med til kampen.
Vil kalde det disrespekt! Forventer noget mere pli fra min klub. Så længe en spiller er hér, behandler man ham med respekt!
Reply
Jeg forstår det heller ikke.
Reply
Jeg vil nu mene at Tabatadze har et højere niveau, end vores U-spillere. Det er vel derfor han er på kontrakt i klubben.

Mht Hjulsager, så er jeg enig i at det virker pinligt på mange måder.
Reply
(06-08-2026, 11:07 AM)SteenBiilmann Wrote: Jeg vil nu mene at Tabatadze har et højere niveau, end vores U-spillere. Det er vel derfor han er på kontrakt i klubben.
Mht Hjulsager, så er jeg enig i at det virker pinligt på mange måder.

Absolut! Vi har hentet Tabatadze herop, fordi vi kan se stort potentiale i ham. Han har nu været her et år og er blevet skolet
(disciplineret, aka færre kort)! Meningen var, at han nu skulle implementeres. Iø. en god spiller med speed. - Indtil fiberskaden!
(går jeg ud fra, det var). Trist!

Claus Nørgaard glæder sig alt i alt over Vejles indsats mod DS-holdet Tarup-Paarup, hvor cheftræneren så flere lyspunkter.

Maradona-Messi (bruger) skriver på 'bold':
- "TPI gjorde det flot, og pokalkampe er svære, men var på ingen måde imponeret over VB - bedre men forholdene for de to hold jo vidt forskellige.
CN prøver at banke selvtillid i Lund, som spillede ret dårlig kamp. Hvis han ikke kommer i omdrejninger i en fart - kan han blive et dyrt bekendtskab.
3-4 store fejl, bl.a en virkelig ringe tilbageaflevering, som Kasper måtte tackle uden for feltet. En lidt skarpere angriber havde udnyttet den chance!
Denne gang kan vi ikke vente til de sidste to kampe, inden Lund spiller bare nogenlunde!

Til gengæld imponerede unge Marcus Brolund:
Brolund gjorde det fint. Taget fra U19 og trænet med i opstarten, da vi har manglet defensivspillere, og man har valgt at beholde ham i truppen.
Han gik uimponeret til værks og havde flere fine indgreb og fine offensive input.

Stor fan af Duelund. Så gerne, at man forlængede med ham og byggede holdet op omkring ham."
Reply
Disciplineret?

Ham der har fået 2 røde kort i 11 kampe.
Han fik 104 minutters spilletid i nedrykningsspillet for fik hhv. 1 rødt og et gult kort.

Han har meget at bevise., før han kan regnes som en pålidelig trupspiller.
Reply
Der er trukket lod til næste runde og vi møder Silkeborg. Giver os hjemmebanen som lavest rangerede hold.
Reply
Dem ka vi godt vinde over.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)