22-02-2026, 12:11 PM
Vores reservekeeper, Tobias Haahr, skifter fra sommeren '26 til Middelfart. Skulle det gå så galt sim nedrykning, tænker jeg ikke, Vekic fortsætter. Så dér skal vi have nyt ind.
|
Tobias Haahr
|
|
22-02-2026, 12:11 PM
Vores reservekeeper, Tobias Haahr, skifter fra sommeren '26 til Middelfart. Skulle det gå så galt sim nedrykning, tænker jeg ikke, Vekic fortsætter. Så dér skal vi have nyt ind.
22-02-2026, 12:57 PM
(22-02-2026, 12:11 PM)vbfyn Wrote: Vores reservekeeper, Tobias Haahr, skifter fra sommeren '26 til Middelfart. Skulle det gå så galt sim nedrykning, tænker jeg ikke, Vekic fortsætter. Så dér skal vi have nyt ind. Syntes det er helt fint at Tobias haahr skifer. Han har dsv ikke kvaliteterne til vejle boldklub.
22-02-2026, 01:18 PM
(22-02-2026, 12:11 PM)vbfyn Wrote: Vores reservekeeper, Tobias Haahr, skifter fra sommeren '26 til Middelfart. Skulle det gå så galt sim nedrykning, tænker jeg ikke, Vekic fortsætter. Så dér skal vi have nyt ind. Det tror jeg, du har ret i. Det er spændende hvad fremtiden bringer på målmandsposten i VB! Held og lykke til Tobias Haahr. Det er endnu en af mine navnebrødre, der forlader klubben udover Lykkebak. Lauritsen er skadet, så nu er der kun én Tobias klar til spilletid lige nu - vores gode Bach. Haahr må ikke have udviklet sig nok siden klubben ikke vil give ham mere spilletid udover nogle få pokalkampe. Vekic er heller ikke nem at slå af. Han var et hot prospect især da han var på U-19-landsholdet for nogle år siden. Stort talent i sin alder. Jeg forstår godt han vil have mere spilletid, men der er en reel risiko for at det bliver i 2. division for ham i næste sæson. Synes han er god nok til Nordic Bet Ligaen, så det er ærgeligt, hvis han rykker de ned til 2. division. Kunne være fedt for os med endnu et form for lokalderby, hvis vi selv rykker ned - udover Horsens og Kolding, hvis de bliver i NBL. Middelfart kan selvf. også nå at lave overraskelsen. Haahr skal dog have credit for sin indsats for VB. Mads Greve, Mathias Præst og Rasmus Koch og Noah Barholt er ikke de værste at have foran sig i defensiven for Middelfart. Lucas Jensen spiller der også - så det er godt nok noget af en klynge af tidligere vejlespillere, de har derovre. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|