Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad skal vi hente ind? Vintertransfervinduet 2026
Efter min mening er det fornuftigt at evaluere på de enkelte pladser, også selv om vi har hentet mange i sommers. Jeg har særligt 3 pladser, hvor jeg synes at vi har haft meget markante udfordringer:

Venstre back. Ærligt talt synes jeg ikke at vi har fundet løsningen overhovedet. Hverken Sørensen, Lund, eller de andre vi har prøvet på pladsen har løst opgaven.

Central stopper. Lasse Nielsen har desværre vist sig at være alt for let at løbe fra. Han mangler hurtighed, og det har modstanderne opdaget. Så med mindre vi får en træner som får lov til at parkere bussen, så mangler vi imo en spiller på den plads.

Angriber. Hverken Chiakha eller AK har scoret nævneværdigt. Tør vi satse på at Duin kommer i gang (han så godt ud forleden synes jeg), eller måske endda Faghir (Jeg tvivler meget). Eller er vi nødt til at hente en forstærkning, så vi kan få gang i målscoringen? Personligt mener jeg at vi skal sende Chiakha retur og hente en ny (Junker?). Vi kan ikke vente på at en ung spiller blomstrer op.

Så de 3 pladser betragter jeg os som meget sårbare på, og jeg tvivler på at vi kan overleve uden forstærkninger.
Reply
Jeg tror ikke vi får et helt vildt transfervindue at se og jeg ønsker det heller ikke. Hellere prøve at spille dem vi har endnu bedre sammen. Det er gode og erfarne spillere og jeg tror godt det i det store hele kan komme til at fungere. Men derfor kunne der godt komme lidt justeringer her og der. ai angrebet har jeg fornemmlse af at Chiakha har spillet sin sidste kamp hos os. KUN en fornemmelse men hvis det er korrekt, så mangler der nok en brik der. Jelle Duin er på vej ind på holdet, så måske man satser på ham der i så fald. Men ellers kunne en spiller som Mileta Rajovic måske være en mulighed? Han er mildest talt ikke kommet godt fra land i Legia hvor han møder massiv kritik. Men han har vist at han godt kan lave mål og måske en lejeaftale kunne være noget? Hans situation minder meget om den Onugkha havnede i i FCK og de er lidt samme typer.

Kan man ikke lige huske ham så lavede han mange mål for Næstved hvilket bragte ham til Sverige, Kalmar, hvor det gik så godt at Watford hentede ham. Her gik det også fint. Senere kom han til Brøndby på en lejeaftale inden Legia købte ham.
Reply
Kunne den gamle fanfavorit Rasmus Lauritsen være en mulighed til centerforsvaret..? Han får ikke meget spilletid i Brøndby, men han har kontrakt i halvandet år endnu, så han er nok for dyr..
Reply
Ralle kunne måske være en fin signing (kan han spille Lasse Nielsen plads?). Tabatadse muligvis en fin vb?
Rajovic lyder da spændende. - Så det ikke ud til, at Valdemar Lund og Enggaard var begyndt at finde sig selv?

Vi kan håbe på Duin, men det er bestemt ikke nok. AK for uskarp, Chiakha smutter med garanti, Faghir stadig et sats.
Junker kunne være spændende, ville elske at spille for os, men hvordan er hans niveau?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)