Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betano pokalen: VB - Brøndby
Denne gang er det Brøndby, der har hårde vilkår (synes næsten altid, det har været os). Fulgte intenst med i kampen Brøndby - Randers.
Kommer naturligvis an på Randers' niveau, men umiddelbart virker Brøndby i disse uger slet ikke skræmmende. Jeg ser afgjort chancer hér.
Ikke mindst efter at vores trup er blevet komplet!
Reply
Nu først & fremmest focus på Hobro, men derfor kan man da godt kigge lidt frem mod BIF-kampen 17. september (om 10 dage).

På 'bold' er der en artikel vedrørende BIF's nedtur (nederlaget i Farum og i aftes mod Randers):
Nørgaard lægger sig fladt ned efter 0-3 vs RFC men kommer ikke til at lave radikalt om som følge af de seneste nederlag:
- "Præstationen mod RFC var af noget lavere kvalitet, end hvad BIF viste i 1-3 nederlaget senest til FCN."

Han ser nu frem til de kommende kampe mod hhv. FCM, VB & FCK:
- "Vi har tabt 2 kampe i træk men skal ikke blive bange af dén grund - får nu 2 kampe mod 2 dygtige hold. Får se, hvor langt vi er nået.
- Og så har vi en kamp mod VB mellem de 2 kampe.
- I dag var bare ikke godt nok. Vi var ikke tæt nok på, og generelt er der mange ting, vi skal gøre bedre for at være tilfredse med os selv."
.....

En bruger '349087' på 'bold': Pas på med ikke at køre VB helt ned inden kampen spillet. Kan hurtigt gå galt, hvis bundniveauet ikke er højere.

En anden bruger 'Foxtrot': Det synes jeg heller ikke han gør. FCK og FCM er indiskutabelt de 2 bedste. Imellem møder de en udfordring i VB
- godt spillende og fysisk stærke. Der kommer han til at rotere - det bliver 3 svære kampe!

Spiller VB op til sit bedste, er jeg sikker på, at Brøndby får mer' end nok at se til! - Nuvel, først skal vi 'liii' ha' knækket Hobro!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)