VB Fanforum
U19's vej til bronzemedaljer - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Generelt (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: U19's vej til bronzemedaljer (/showthread.php?tid=78)

U19's vej til bronzemedaljer - Padelmaster - 01-05-2026

KALDER ALLE VB FANS. I aften kommer gymnastik holdet AGF på besøg hvor de skal have en tur i maskinen, der er chancer for at vi får en 3 plads hvis de resterende kampe bliver vundet i U19 Ligaen, det kræver alle mand i VB Parken i det smukke solskin. GIV DEN FULD GAS PÅ TRIBUNEN. VIVA VEJLE

RE: U19's vej til bronzemedaljer - pegro - 01-05-2026

(01-05-2026, 11:20 AM)Padelmaster Wrote: KALDER ALLE VB FANS. I aften kommer gymnastik holdet AGF på besøg hvor de skal have en tur i maskinen, der er chancer for at vi får en 3 plads hvis de resterende kampe bliver vundet i U19 Ligaen, det kræver alle mand i VB Parken i det smukke solskin. GIV DEN FULD GAS PÅ TRIBUNEN. VIVA VEJLE

Jeg er lidt bange for at vi skal afgive for mange af støttespillerne til førsteholdet. Med alle de skader der er der, kunne jeg forestille mig, at der kommer til at mangle en 3-4 stykker - i hvert fald i noget af kampen.

RE: U19's vej til bronzemedaljer - pegro - 01-05-2026

(01-05-2026, 12:24 PM)pegro Wrote:
(01-05-2026, 11:20 AM)Padelmaster Wrote: KALDER ALLE VB FANS. I aften kommer gymnastik holdet AGF på besøg hvor de skal have en tur i maskinen, der er chancer for at vi får en 3 plads hvis de resterende kampe bliver vundet i U19 Ligaen, det kræver alle mand i VB Parken i det smukke solskin. GIV DEN FULD GAS PÅ TRIBUNEN. VIVA VEJLE

Jeg er lidt bange for at vi skal afgive for mange af støttespillerne til førsteholdet. Med alle de skader der er der, kunne jeg forestille mig, at der kommer til at mangle en 3-4 stykker - i hvert fald i noget af kampen.

Imponerende VB-sejr på 3-1. Uden Pløger, Gitz, Ravn, Subasic, Max og Fagir. Til gengæld 5 U/17-spillere i startopstillingen plus 1 indskifter.

RE: U19's vej til bronzemedaljer - Padelmaster - 03-05-2026

(01-05-2026, 08:56 PM)pegro Wrote:
(01-05-2026, 12:24 PM)pegro Wrote:

Imponerende VB-sejr på 3-1. Uden Pløger, Gitz, Ravn, Subasic, Max og Fagir. Til gengæld 5 U/17-spillere i startopstillingen plus 1 indskifter.
Det beviser bare hvor stor kvalitet der er i vores økonomi, fremtiden ser LYS ud!

RE: U19's vej til bronzemedaljer - vbfyn - 10-05-2026

U19 tabte så 3-4 til Randers i går, så chancen for top3 og medaljer er nok forduftet.

RE: U19's vej til bronzemedaljer - Niller - 19-05-2026

U19 har netop vundet pokalturnering efter en 0-1 sejr mod Hobro. Subasic scorede målet i første halvleg. Hobro trykkede på til sidst, men fik aldrig de helt store chancer. Ellers forholdsvis lige affære hvor Vejle dog havde de fleste muligheder

Max Jensen spillede en kanon kamp, andre spillere der også så spændende ud var

Lille GG
Kerim Sejdic
Yusuf Faghir
Benjamin Nicolaisen