![]() |
|
Viborg - VB (5-2) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Viborg - VB (5-2) (/showthread.php?tid=23) Pages:
1
2
|
Viborg - VB (5-2) - colazero - 22-11-2025 Der er en kamptråd til en Viborg udekamp, men den er dedikeret til pokalkampen, så tænker vi skal have en til SL kampen i morgen også. Spændende kamp i vente hvor vi får endnu et svar på om trænerskiftet har haft en ønsket effekt. Sejr over FCK var selvfølgelig en fremragende start, men den skal helst følges op med endnu en sejr eller i det mindste point mod Viborg. Viborg som er et af de hold vi stadig kan sigte efter. Ligesom Silkeborg er og efter deres nederlag til AGF i går, har vi mulighed for "kun" at komme fem point fra dem. Så det er en vigtig kamp vi skal spille. Viborg er inde i en god periode og har hentet syv point i de sidste tre runder. Vores indbyrdes kampe er ret uforudsigelige og historisk tror jeg det er ret lige med sejre, nederlag og uafgjort. Vi har vundet deroppe to sæsoner i træk. Ja, det var jo der vi praktisk talt reddede os i sidste sæson og i forrige sæson var det også en kraftig medvirken til redningen. Der er lidt blandede meldinger om hvem der er skadet til kampen. Tabatadze har udstået sin karantæne. Jeg tror dog Kielstrup stiller nogenlunde med samme opstilling som FCK, dog er Duelund en af de tvivlsomme. Men han ændrede ikke meget i sin startopstillinger i foråret og valgte dem der knokler for det og ikke så meget de mere tekniske stærke spillere. Musa Jurwara for eksempel fik ikke meget spilletid under Kielstrup, så jeg tror også Bismark og Camara må forvente noget bænktid i den nærmeste fremtid. I en kold tid vil det godt nok lune med en sejr i denne kamp. RE: Viborg - VB - SteenBiilmann - 23-11-2025 Det tyder på en midtbane med Gunde og Vestergård som rugbrødsmotorer. Og AK starter inde. Spændende. Vi fortsætter forhåbentlig den gode performance og attitude fra FCK-kampen. Og Viborg bør være indenfor rækkevidde af de hold vi kan forvente point imod. RE: Viborg - VB - rasbak - 23-11-2025 Kan ikke se kampen - hva`hulen sker der ?? Jeg frygter lidt at der sker det samme som hos Bo Henriksen i Mainz. Udråbt til den store "gud" efter en fantastisk sidste sæson, hvor alle spillere performede totalt over niveau. I denne sæson ....? Hmm...? Alle har fået armene ned igen. Man kan råbe og motivere fra sidelinien til et vist niveau. Men uden reelt "niveau" udebliver langtidsvirkningen som regel. Nå - Kielstrup skal bestemt ikke bedømmes på en enkelt nedsmeltning. Og kampen er trods alt ikke slut endnu. RE: Viborg - VB - vbfyn - 23-11-2025 Horribelt forsvarsspil af især Lasse Nielsen i 25 minutter afgjorde den kamp, hvor Viborg var kyniske og dygtige til at straffe vores fejl. RE: Viborg - VB - Kurt - 23-11-2025 Satser på, at vi overhaler Fredericia inden Julepausen - det må være succeskriteriet.... RE: Viborg - VB - colazero - 23-11-2025 Katastrofal indsats fra det blev 1-1 og 1 halvleg ud. Meget skuffende at se under Kielstrup som ellers plejer at have styr på defensiven. Men de store fejl der blev lavet kan man ikke gardere sig mod. Nielsen og Fløj specielt var ringe. RE: Viborg - VB - SteenBiilmann - 23-11-2025 Ja så kom vi da godt nok ned på jorden igen. Den var helt gal i forsvaret. Jeg kan let, både tilgive og forstå Flø. Han er ung og urutineret, og vil have udsving i sine præstationer. Det er lidt sværere at forstå hvordan Lasse Nielsen kan spille så elendigt, og begå så mange store fejl. Han er så gennem-rutineret. F.eks. er det nærmest ufatteligt for mig hvordan han kan begå det straffe. Det er jo helt tydeligt at han er blevet snørret, og at der vil være straffe hvis han fælder manden. Han gør det alligevel. Helt uforståeligt i min optik. Men ok, hverdagen kom hurtigere end vi havde håbet. Vi må så bare håbe at festen også vender hurtigt tilbage. RE: Viborg - VB - VB-Koebenhavner - 23-11-2025 Jeg er nødt til at fokusere på Lasse Nielsen. En stopper af samme klasse som Velkov havde forhindret Viborgs mål til 1-1, 3-1 og 4-1. Han kostede også nederlaget på hjemmebane mod samme modstander Og har kostet andre mål. Så afværger han også nogen ind i mellem, men hvad hjælper det, hvis det bare betyder, at vi ikke taber så stort! Jeg er ked af at skulle sige det. Han ser ud til at være er blevet for langsom- og det koster. Jeg mener slet ikke Sønderskov er SL klar -men måske hellere få spillet et ungt talent ind, hvis vil alligevel taber-alternativt skal vi finde en Velkov 2 i vinterens transfervindue. RE: Viborg - VB - VB-stralis - 23-11-2025 Næsten umuligt at forestille sig overlevelse nu. For få uger siden kunne vi forlade os på et relativt sikkert forsvar. Angrebet var vor achilleshæl. Nu hvor angrebet så småt er begyndt at score, vælger forsvaret så en nedsmeltning. Et flot kvarter var, hvad vi kunne levere, inden alt gik op i limningerne, anført at Lasse Nielsen. Anden halvleg var omtrent godkendt (set så ofte før), efter at VFF havde scoret FIRE MÅL allerede i første halvleg. det var endda lige ved, at vi vandt 2. halvleg - men næh nej - så skulle man kende VB dårligt - indkasserede sit sidste mål i tillægstiden. Spørgsmålet er ene & alene om han var skyld i 3 eller 4 mål. Forkasteligt at vi skal score 6 mål mod et middelmådigt VFF hold for en sejr. 5 mål bare for et uafgjort! Heldigvis tabte Frede 5-0 i Farum - fjerne en smule af focus på VB's miserable position isoleret i bunden. Succeskriteriet må pt. være en 11. plads. Det var skidt - med skidt på. De få hundrede tilskuere, der havde taget vejen derop, forlod arenaen straks da fløjten lød. Altså de ganske få, der blev til den bitre ende. - En "præstation" så langt fra superliganiveau. Suk! RE: Viborg - VB (5-2) - VB-Koebenhavner - 23-11-2025 Første gang så la' vi ham gå Anden gang lige så Men tredje gang så ta'r vi ham - og putter ham i gryden ( 1.division) |