![]() |
|
VB - AGF (1-2) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: VB - AGF (1-2) (/showthread.php?tid=54) |
RE: VB - AGF (1-2) - xhofa - 04-03-2026 (04-03-2026, 11:08 AM)Kurt Wrote:(03-03-2026, 01:06 AM)VB-Københavner Wrote:(02-03-2026, 09:32 AM)VB-stralis Wrote: Meget enig, både Kurt og Victor: Hvad står vi med, hvis det udænkelige (unævnelige) skulle ske: Nedrykning?Kan kun tilslutte mig mine bekymringer for at deltage i dette fremtidige projekt- med al sandsynlighed påbegyndt i 1.division efterferien. Vi har jo ikke nogen lovende talentmasse at satse på. Prygelknappe bliver vi ikke. En klub som VB vil altid kunne tiltrække sig spillere, også i 1. division. Men oprykning næste sæson, bliver ikke bare lige sådan. Især hvis hverken AC Horsens eller AaB rykker op. RE: VB - AGF (1-2) - pegro - 04-03-2026 (04-03-2026, 12:14 PM)xhofa Wrote:For det første, så tror jeg stadig at vi overlever, men skulle det værste ske, så ser jeg kun at Mads Enggaard og AK skulle forlade klubben. Skulle der evt. være en klausul på Hjulsager, så lever vi nok med det - jeg gør i hvert fald.(04-03-2026, 11:08 AM)Kurt Wrote:(03-03-2026, 01:06 AM)VB-Københavner Wrote: Kan kun tilslutte mig mine bekymringer for at deltage i dette fremtidige projekt- med al sandsynlighed påbegyndt i 1.division efterferien. Vi har jo ikke nogen lovende talentmasse at satse på. Skulle klubben ønske at sælge GG og/eller Tobias Bach, gør de det kun, hvis de får rigtig mange penge for dem og så skulle det vel være muligt at finde et par nye. (02-03-2026, 09:18 AM)Victor Wrote: Der er en bemærkning fra CN, jeg bider mærke i, og det er, at Vejle lige nu er i gang med et længere projekt. Tak for det! Enten er de her eller også får vi mange penge i kassen. RE: VB - AGF (1-2) - Jonathan Togo - 04-03-2026 Jeg tror som udgangspunkt også at vi vil have OK forudsætninger for en hurtig tilbagevending til Superligaen. Holdet ville skulle bæres af spillere som: Velkov, Gundelund, Hetemi, Vestergaard og Duelund, kombineret med stærke upcomings som Camara, Bismark, Flø, Tabatadze og ny GG som skal spilles ind. Der vil så skulle hentes en ny målmand, 2 center forsvar, og 2-3 offensive spillere. Det ser jeg som en spiselig plan. Det sagt så forstår jeg stadigvæk ikke hvad planen har været med LN, CS, Pitu og Amon som blev hentet i sommer. Pt. føles det som om vi har spildt et år i SuperLigaen, hvor vi meget af tiden har lignet et 1. Divisions hold, det i en sæson, hvor både SIF og FCF har været til at snakke med. Det spændende bliver om vi kan komme ud af de nævnte kontrakter ovenfor, i sommerpausen og få det ind som der er krævet. I mine øjne er det mærkeligt at vi ikke allerede har hentet en central forsvarsspiller som vi kan bygge defensiven op omkring fremadrettet, LN er ikke løsningen, det giver kun mening at bygge V. Lund op hvis han bliver og derudover har vi brug for en leder, da Velkov har brug forcen stærk styrmand ved sin side - mon ikke der findes noget kvalitet i 1. Division? RE: VB - AGF (1-2) - Victor - 05-03-2026 Til Pegro: Ang. Hjulsager, så kan det være lige meget, om der er en klausul eller ej. Ingen vil have ham, når han er så meget skadet. Så kan det være lige meget, om han er god skadesfri. Vi kan håbe på, at det reducerede pres i 1. division vil betyde, at bentøjet lettere kan holde. Men vi har eddermame mange skadede. Jelle Duin er konstant skadet + en masse andre. Jeg tænker: Træner de for hårdt? Der er jo hele tiden en hårfin balance mellem optimal træning og overtræning, som vil føre til skader. |