![]() |
|
VB - Hillerød (5-4) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: VB - Hillerød (5-4) (/showthread.php?tid=100) |
RE: VB - Hillerød - McLovin - 11-08-2026 Tror ikke der er mange, der ønsker sig tilbage til zolotko “kaos strategien” med lotto kuponer fra Østeuropa og Kina. Men det forklarer hvorfor vi er SÅ uenige. Og din store modstand mod den nuværende langsigtede strategi. RE: VB - Hillerød - VB-stralis - 11-08-2026 Skotte: Véd ikke, hvordan du lander i Kina? Bortset fra det, findes der faktisk også gode japanske spillere! Vindues: Silkeborg fandt fx Tonny Adamsen i 2. division. Hvidovre fandt Bagou. Mener også Hillerød netop fandt én dernede. Horsens fandt Gil. Siger ikke, det skal være 2. div, men dér findes også gode spillere. Foreslog rent faktisk også at kigge i udlandet, ja. Frygter også lidt, at klubben nu stiller sig tilfreds, fordi vi stod over for et svagt Hillerødforsvar. Men - mon ikke man trods alt søger en 'proven striker' - eller i det mindste styrker bredden! Bedre at styrke bredden end slet intet at gøre. Vi må vist væbne os med tålmodighed .... Men det er nu, sportsdirektøren skal vise sig sin løn værdig. Hans (svære) opgave! RE: VB - Hillerød - xhofa - 11-08-2026 (11-08-2026, 10:34 AM)VB-stralis Wrote: Skotte: Véd ikke, hvordan du lander i Kina? Bortset fra det, findes der faktisk også gode japanske spillere! Silkeborg hentede Tonni Adamsen i Helsingør, som på daværende tidspunkt lige var endt som nr 4 i 1. division. En sæson hvor han havde lavet 15 mål og 12 assist. RE: VB - Hillerød - VBerdebedste - 11-08-2026 Vi har brug for en angriber mere. RE: VB - Hillerød - Engangvejlealtidvejle - 11-08-2026 Henrik "tømrer" Pedersen og Henrik Dalsgaard blev fundet i Danmarksserien, og der er sikkert en håndfuld spillere mere, der er kommet frem dernede fra, hvis jeg ikke husker helt forkert, mener jeg faktisk også at Brødrene Sand rendte rundt og spillede Danmarksserie i en nordjysk klub. RE: VB - Hillerød - Niller - 11-08-2026 (11-08-2026, 06:54 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Henrik "tømrer" Pedersen og Henrik Dalsgaard blev fundet i Danmarksserien, og der er sikkert en håndfuld spillere mere, der er kommet frem dernede fra, hvis jeg ikke husker helt forkert, mener jeg faktisk også at Brødrene Sand rendte rundt og spillede Danmarksserie i en nordjysk klub. Scoutingen i dag er så en helt anden end dengang. Så sandsynligheden for at sådan nogle spillere som du nævner her, allerede er fundet tidligere i deres karriere, er forholdsvis stor. Men det er nu altid nogle fede historier med spillere der kommer fra meget lave rækker og lige pludselig blomstrer op RE: VB - Hillerød - Victor - 11-08-2026 Øv, øv! Vi er bagud 3-0! Chr. Arnstad er elendig! Jeg er skide sur! Nå, nej! Jeg har jo helt glemt, at jeg hader AGF! Så er jeg glad igen. RE: VB - Hillerød - VB-Koebenhavner - 14-08-2026 (10-08-2026, 08:30 PM)McLovin Wrote: Tak for at du kan tage dig tid til gøre mig klogere. Hvis interviewet med MH havde været hans første efter han lige var tiltrådt- så havde jeg delt din begejstring og optimisme. Udfordringen er, at jeg synes det lignede masser af andre tidligere interviews- han sælger varen godt med ord. Man siger dog, at man skal vurdere hvad folk i realiteten gør- ikke hvad de siger. Og den(de) manglende 9'er(e)har været et problem i over 1 år- så nu vil jeg se kendsgerninger--ikke bare høre en masse ord RE: VB - Hillerød (5-4) - SteenBiilmann - 14-08-2026 Kbh - helt enig. |