VB Fanforum
Superligaen - øvrige kampe - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Superligaen - øvrige kampe (/showthread.php?tid=26)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

RE: Superligaen - øvrige kampe - Engangvejlealtidvejle - 08-04-2026

Håber AGF bliver Danske mester.

Håber Silkeborg rykker med ned, tror Fredericia vil være mere villige i at investere og beholde en stærk trup i forhold til Silkeborg, som vil satse på en knap så stærk ungdom, skal man tro det man læser fra lidt af klubbens fans.

RE: Superligaen - øvrige kampe - VB-stralis - 09-04-2026

Bryder mig ikke om mulighederne - på ingen måde - men vel trods alt mindst uspiseligt med AGF.
Fryd at hverken FCK eller M skal have æren .... (desværre er de i Pokalfinalen, så én af dem vinder en titel)

Tror, SIF ryger med ned. Frede har fordelen i at møde VB to gange. Trist at (hvis) vi skal være med til at redde deres skind.
Mon ikke også Frede bliver rippet eftf og ender med at blive en døgnflue? Lille klub. Ingen fans. Tror, det vil være en fordel for os at få F med ned.
Foretrækker klart sif OG fcf ned. Men dén option har ledelsen selv smidt ud i transfervinduet. Tilsyneladende ingen interesse haft i at blive oppe!

RE: Superligaen - øvrige kampe - Victor - 09-04-2026

Det havde ikke hjulpet en skid, hvis de havde hentet nogen i transfervinduet. Hvis disse nye ikke var blevet skadet, eller var mindre gode end man havde regnet med, ville det alligevel have taget et par måneder at spille dem ind. Dvs. at de først, i bedste fald, ville have været klar nu.

Set i bagklogskabens ulideligt klare lys har fejlen været ikke at fortsætte med sidste forårs succesduo, Kiel og Mølby, samt det meste af sidste års hold, som indtjente hele 22 points sidste forår. Vildt godt klaret i lyset af, hvordan vi ellers har klaret os i Superligaen det sidste kvarte århundrede.

Ja, jeg er mandagstræner. Men vi skød os selv i foden.

RE: Superligaen - øvrige kampe - Kurt - 09-04-2026

Af to onder vælger jeg gymnasterne som dem, jeg helst ser vinde DM. Ulvene er alt for usympatiske - navnlig ham der Steinlein! Det bliver dog en lidelse at komme igennem sommeren, hvis gf bliver mestre, da der er flere gf-fans i familien - plus alle de skabs-gf-fans, der pludselig dukker op.
Mht. nedrykning er jeg nærmest ligeglad med hvem det bliver, som følger VB ned. VB bliver under alle omstændigheder slagtet i den kommende 1. division. Vi risikerer en gevaldig nedtur, hvis ikke holdet er på plads fra dag 1, hvilket jeg frygter der ikke er tid til. Et scenarie som det, vi oplevede med den første sæson med Zolotko, hvor vi ikke kunne stille hold til træningskampene, er ikke utænkeligt. Så om det bliver Silkeborg, FCF eller en helt tredje, der følger os ned, tror jeg er ligegyldigt.

RE: Superligaen - øvrige kampe - Victor - 09-04-2026

Enig i, at det er ligegyldigt, hvem der kommet med ned. Tror, det bliver SIF, fordi FCF har mere momentum.

Ang. næste år ved jeg ikke, om der kommer en stor udskiftning. Tobias Bach, f.eks., udtaler til VAF, at han har en kontrakt på yderligere tre år, så han regner med også at være her til august.

Forventer, at Hemmersam lige nu arbejder intenst på at have et stærkt hold klar til næste år, så vi ikke kommer til at klare os lige så ringe i 1. division som i Superligaen.

RE: Superligaen - øvrige kampe - Brian Fuglsang - 12-04-2026

Som mange af jer andre håber jeg lidt på AGF. Det bliver ganske vist ulideligt på jobbet, men det lever jeg med.

Nedrykkere håber jeg mest på SIF og Frede. Men det bliver nok os selv som den ene part, så det må gerne være Fredericia, der følger os på vej. For der bliver et brag af en 1. division næste sæson.

Kolding, Fredericia, VB, Horsens, Århus Fremad, Hobro, AaB og måske også Esbjerg, der stadig kan snuble i oprykningsspillet. Og så kan Vendsyssel rykke op fra 2. divison. Så bliver der 10 jyske hold! Der bliver lagt op til tilskuerboom i 1. division.

RE: Superligaen - øvrige kampe - Tobias Jacobsen - 12-04-2026

Håber Randers slår FCK i dag, da vi alligevel ikke kan nå Randers, sådan at FCK kommer med lavere selvtillid, når de skal møde os. Jeg frygter dog at Randers får smæk i aften, da FCK så skræmmende ud mod SIF.

BTW håber jeg, at FCM vinder ligaen, da jeg bor i Aarhus og gerne vil slippe for at høre på alle de kæphøje og arrogante aarhusianere, hvis gymnasterne vinder ligaen

Opdateret: Det ser skidt ud i OB-kampen med 2 mål til Silkeborg. Håbede lige vi kunne sluppe 5.pladsen med en sejr i morgen.

RE: Superligaen - øvrige kampe - colazero - 12-04-2026

´Silkeborgs sejr sætter jo i hvert fald pres på Fredericia til i morgen. Spændende hvad det får af betydning for kampen.

RE: Superligaen - øvrige kampe - VB-stralis - 12-04-2026

SIF, der forleden blev totalt udspillet af FCK, rejste sig hurtigt og slog i dag OB 3-1. Selvsamme OB, som vi kun lige klarede 1-1imod.
Imponerende som SIF (og andre) igen og igen formår at rejse sig. Hér er VB alligevel mere stabile: Vii vinder bare ALDRIG kampe!

Mit gæt er, at vi allerede har vundet denne turnerings sidste kamp. Hvilket skete i efteråret 25 vs Brøndby. Datoen burde stå lysende klart. Glemt!

Taber vi i morgen i Fredericia, står vi helt og aldeles isoleret i bunden af bunden. VB 17 points, FCF over stregen 30! Så er det de facto sket!
Et minimalt håb er, at miraklet sker, at VB vinder en kamp. Hermed runder VB de 20 points - og er 'blot' 7 points under oprykkerne/stregen!

RE: Superligaen - øvrige kampe - Tobias Jacobsen - 12-04-2026

(12-04-2026, 08:28 PM)VB-stralis Wrote: SIF, der forleden blev totalt udspillet af FCK, rejste sig hurtigt og slog i dag OB 3-1. Selvsamme OB, som vi kun lige klarede 1-1imod.
Imponerende som SIF (og andre) igen og igen formår at rejse sig. Hér er VB alligevel mere stabile: Vii vinder bare ALDRIG kampe!

Mit gæt er, at vi allerede har vundet denne turnerings sidste kamp. Hvilket skete i efteråret 25 vs Brøndby. Datoen burde stå lysende klart. Glemt!

Taber vi i morgen i Fredericia, står vi helt og aldeles isoleret i bunden af bunden. VB 17 points, FCF over stregen 30! Så er det de facto sket!
Et minimalt håb er, at miraklet sker, at VB vinder en kamp. Hermed runder VB de 20 points - og er 'blot' 7 points under oprykkerne/stregen!

Ja det er utroligt, at Silkeborg kunne vende deres mentalitet. Det har nok også givet dem et wakeupcall og rystet dem i grundvolden at tabe så stort til løverne. Godt gået af dem i dag, selvom jeg er meget ærgelig over det.