![]() |
|
VB - AB (2-2) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: VB - AB (2-2) (/showthread.php?tid=91) |
RE: VB - AB - Suppen - 24-07-2026 Dagens kamp viste at der er kæmpe behov for nye spillere. Holdet blev voldsom meget dårligere da vi skiftede ind. Spillere som GG, Faghir, Vestergaard var decideret ringe. Lasse Nielsen var eneste forsvarsspiller som ikke lavede nogle kæmpe fejl i løbet af kampen. Velkov kostede mål. Jeg var fint tilfreds med Hetemi, Marcussen, Bach, Larsen og Duelund. Max Jensen prøvede med virkede lidt forvirret nogle gange og der kom først offensive indsatser da Gundelund tog over på backen. Hvilket i sig selv er lidt bekymrende. Duin syntes jeg gjorde det okay med det som han fik at arbejde med. Nogle som ved hvorfor han blev skiftet ? Lauritsen var eneste indhopper som fik sat lidt aftryk synes jeg. Også selv om det var kort tid. Jeg synes egentlig at spillet i første halvleg var okay. Man kunne sagtens se hvad planen er og hvad der trænes. Til tider meget flot bold endda med fint spil inde små rum. Men de skal droppe det med at spille bolden ud defensivt hver gang. Det kostede i Suppen og koster også i divisionen. Vi er simpelthen ikke gode nok til at gøre det. Og så skal vi simpelthen få tingene gjort færdige. Både med afslutninger og taklinger. Men som nævnt, så blev vi uhyggelig meget dårligere af at skifte ud. Desværre. GG skal sælges hvis overhovedet muligt. Og så mangler vi klart noget til det sårbare forsvar og nogle angribere.. ahh for dælen, hvor er jeg skuffet og hvor synes jeg der er kæmpe behov.. Jeg så gerne følgende spillere solgt og væk, så der frigives kroner: GG, Hjulsager, Vekic, Faghir. Undrer mig over hvor Tabatadze er henne RE: VB - AB - VB-stralis - 24-07-2026 Mon ikke der sidder en Ivan Prelec et sted i Kroatien og undrer sig: HVAD KAN DÈN TRÆNER, SOM JEG IKKE KUNNE? Kort sagt: Rædselsfuldt ringe. Vi sælger holdets bedste og går fra usikkert til ringe. Lundrim, Due og Gunde som hæderlige undtagelser. Vil citere Glavevski, da jeg ikke kan skrive det bedre: - "Hvor ER VB dog ringe. Jeg siger det allerede nu: Claus Nørgaard bliver fyret i løbet af sæsonen. En katastrofe fra dag ét. Hvordan er det, han gerne vil have holdet til at spille? Hele perioden under ham har virket så ekstremt random." Så enig - Så godt som ALLe spiller jo r*v elendigt! Ingen tro på sig selv, ingen tro på de andre, ingen idé i spillet. Jeg véd ikke, om der er 10 trænere, der render rundt deroppe og evaluerer. Laver de intet - eller er der 10 planer for holdet på én gang? End ikke oprykkerne fra 2. division kan vi besejre på hjemmebane: Er de i det hele taget professionelle? Intet hold i dét forsvar (rystende nervøse), og så sætter mn Max Jensen ind på hb på bekostning af Gunde. Intet bid i dét angreb (træt af at gentage det, men bliver ved, til det trænger ind på Helligkildevej)! Nu blandet med en midtbane, der sejler rundt. Forfærdelige koks i dét forsvar. Ikke mindst Velkov! GG da en afglans af tidligere tider. MÅ han ikke spille? De vanvittige fejl er totalt kopier af samtlige træningskampe. Vi vinder ALDRIG under træner Nørgaard. Heller ikke kampen mod Hillerød blev vundet, som klubben forsøger at få det til at se ud som. Frygtelig oplevelse, sorry ..... RE: VB - AB - colazero - 24-07-2026 Vi mangler måske en spiller her og der men overordnet er det gode spillere der SKAL kunne gøre det bedre. Nørgaard kan ikke længere dække sig ind under at han er ny og skal have implementeret sine ideer. Hemmersam kan snakke nok så meget om en treårsplan men er der ikke også gået halvandet år nu? Jeg har ikke forstand på om Nørgaard er den rigtige eller om han er en god træner eller ej. Thomas Frank kunne bruge ham i Brentford så selvfølgelig har manden forstand på fodbold. Men han skal til at vise det. Nu. 100% at Steffen Kielstrup kan få dem her til at spille bedre. RE: VB - AB - pegro - 24-07-2026 (24-07-2026, 09:12 PM)Suppen Wrote: Dagens kamp viste at der er kæmpe behov for nye spillere. Holdet blev voldsom meget dårligere da vi skiftede ind. Spillere som GG, Faghir, Vestergaard var decideret ringe. Lasse Nielsen var eneste forsvarsspiller som ikke lavede nogle kæmpe fejl i løbet af kampen. Velkov kostede mål. Jeg var fint tilfreds med Hetemi, Marcussen, Bach, Larsen og Duelund. Max Jensen prøvede med virkede lidt forvirret nogle gange og der kom først offensive indsatser da Gundelund tog over på backen. Hvilket i sig selv er lidt bekymrende. Duin syntes jeg gjorde det okay med det som han fik at arbejde med. Nogle som ved hvorfor han blev skiftet ? Tabatadze er lige kommet kommet tilbage efter 14 dages skadespause RE: VB - AB - VB-stralis - 24-07-2026 - "Der er godt nok MEGET, der halter. Hvor længe skal vi høre på de komiske Ali'er i ledelsen? Larsen med en usikker 1. halvleg. Spiller sig vel lidt på 1. div. niveau i 2. halvleg. Vores forsvar rystende elendigt. Vores defensive midtbane ligeså. Har vi overhovedet en 9'er? Det siger alt, at vi spiller 2-2 mod oprykkerne og har så mange fejl, og er heldige at rode ét point hjem. Det bliver tragikomisk at læse ledelsens kommentarer og forklaringer." - Billmanns ord, men dét bliver det ikke mindre rigtigt af! RINGE SPIL, RINGE SPILLERE, RINGE TRÆNER, RINGE TAKTIK - RINGE MODSTANDER - RINGE RESULTAT. - KAN DET BLIVE RINGERE? RE: VB - AB - VB-Koebenhavner - 24-07-2026 Det er lidt underligt at skulle skrive det, men jeg gør det nu alligevel ; Jeg hælder nok til, at det var ganske godt, at det ikke lykkedes os at vinde kampen på en eller anden tilfældighed de sidste par minutter,. Den sminke var der absolut ingen grund til at spillere og træner skulle have mulighed for at anvende på en yderst mangelfuld og haltende præstation langt under det niveau, man burde kunne forvente af en Super-liganedrykker. En præstation hvor det på intet tidspunkt var til at se, at VB kom fra Superligaen mens at AB var rykket op fra 2. division. Det var en ganske lige kamp, som AB sagtens kunne have vundet Vi kunne konstatere, at de træningskampe VB har spillet ikke har givet nogen som helst læring , der kunne forbedre vores præstation frem mod en kamp, hvor det virkelig gjaldt. Giga store fejl i forsvaret, ineffektivt trilleri, ingen bid i angrebet og i øvrigt rigtig mange tabte nærkampe på midtbanen mod de ganske fysisk stærke AB'ere, hvis tacklinger, vi ikke var ikke i stand til at spille hurtigt nok udenom. Og yderst sjældent var vores spillere retvendt mod målet og bolden blev ofte trillet til siden, så tilbage og så lidt frem Bevares indimellem nogen fine tekniske ting, men de førte stort set ikke på noget tidspunkt til noget som helst VB´s 2 mål fine- navnlig det kølige og beherskede mål af Hetemi, der klinede sig op af stolpen var bestemt en fornøjelse.Og hvor man undte Hetemi-VB´s bedste - det mål! Men ændrer ikke ved, at det her hold uden markante forstærkninger næppe rykker op, og jeg mener desværre også med rette, at man kan begynde at kigge lidt på en træner, der er står med så få sejre i hele sin tid hos VB indtil videre. For jeg synes, der mangler spilleglæde og aggressivitet og evne til at ændre noget markant i løbet af en kamp. Personligt er jeg ikke spor overrasket over x'et i denne kamp. Der var i den grad lagt op til det. En fiasko for vores klub-og det helt store spørgsmål fra rigtig mange af os VB-fans: vil ledelsen ændre markant på den her situation???? RE: VB - AB - Vindueknækkeren - 25-07-2026 (24-07-2026, 09:56 PM)VB-stralis Wrote: - "Der er godt nok MEGET, der halter. Hvor længe skal vi høre på de komiske Ali'er i ledelsen? Ja vi har flere 9'ere? RE: VB - AB - Victor - 25-07-2026 Gider ikke skrive en masse negativt. Det ville fylde flere A-4 sider (i gamle dage!) Var der så noget positivt? Ja, Lundrim er god til at fordele boldene, Huxi Bach (nååå, Tobias!) var god og Bismark gjorde et godt indhop. Forstår ikke, at han under CN får så lidt spilletid. Ellers er indtrykket, at holdet allerede her til den første kamp var fyldt med nerver og næsten traumatiseret af de utallige uafgjorte kampe. Hvordan vi kommer ud af den rævesaks ved jeg ikke. NB: Vi så intet til Wahid, bortset fra at "fanden" på et tidspunkt tog ved ham, og han gik mod mål og sendte en hård jordstryger afsted. Men en syv sekunders aktion i en kamp er for lidt... Ang. GG virkede han hæmmet. Nervøs for at blive skadet forud for et salg? RE: VB - AB - VBerdebedste - 25-07-2026 Det var skidt igår. Ingen fremskridt. RE: VB - AB - VB-stralis - 25-07-2026 Maradona-Messi (bruger på 'bold') har fat i mange rigtige ting. Skrev i aftes: - "Et er resultatet, noget andet er vejen dertil. Hvis VB havde spillet godt, kæmpet godt, løbet for hinanden og haft en viljen til at kæmpe for hver en meter af banen, så havde jeg nemmere kunne tilgive dem resultatet. Men man spiller en gang alibi-fodbold, en masse afleveringer foran eget felt og de fleste spillere vender stort set altid bagud, i stedet for at vende op i banen. Der var ellers plads nok. - Jeg vil se VB-spillerne komme ud med ild i øjnene og viljen til at dø for Vejle! Jeg orker simpelthen ikke den ligegyldighed. Og det ser jo ikke ud til, at CN magter at få det frem i spillerne - de aner jo ikke en kæft om, hvad de skal på banen; forsvaret sejler, midtbanen med undtagelse af Hetemi spiller konstant baglæns og angrebet tandløst. De personlige fejl står i kø. VB spiller ikke attraktivt fodbold, endsige angrebsorienteret. Men en kedelig omgang boldflytteri uden nerve, og hvad værre er, spillerne ser ikke ud til at vide, hvad de skal - selv standardsituationer virker håbløst uplanlagte. Få nu bare sat Kielstrup i spidsen… om ikke andet, så bliver der da fightet!" Mange fine pointer. Ikke mindst om holdets alibi-fodbold, afleveringer foran eget felt. Bagud-spil. Som ender i panik! - Og lidt om CN. Til morgen fortsætter samme bruger: - "CN er cheftræner, og det er ham, der bestemmer det spændingsniveau, spillerne skal gå på banen med. Jeg forstår ikke, hvorfor VB så godt som aldrig kommer buldrende med 120 km/t og ild i øjnene! Hjemmebane, flot tilskuertal for 1. div, første kamp i den nye sæson, mod oprykkerne, og det ansporer ikke til at yde det maksimale!? CN ser ud til at lægge taktik med livrem og seler - og alligevel ser det ikke ud til, at spillerne ved, hvad de skal. Eftersom det ikke er CNs første kamp som cheftræner, må man undre sig over kvaliteten. Det kan da umuligt være den måde, VB vil spille på. Ergo har CN haft over et halvt år på posten, og alligevel har vi ikke en spillestil - ikke en gang imod en oprykker på hjemmebane! Sgu for ringe. Talen om en særlig VB-spillestil nærmest komisk. Vi skal langt tilbage for at finde attraktiv fodbold i Nørreskoven, måske Galca? Før ham heller ikke meget at råbe hurra for. Det er vel sølvholdet fra 97 eller sådan noget, der skal graves frem? Under Kielstrup var spillet ikke prangende - men der blev kæmpet! Og det er der, hvor jeg er: Jeg forventer efterhånden stort set ikke en sk.. af hverken spillere eller trænere, for det magter VB af uransagelige grunde ikke, men det må sgu da være muligt at kæmpe røven ud af bukserne … åbenbart ikke i VB, da vi er for fine til sådan noget!" (citat slut). Noget om snakken. Og vi har henved TI trænere i gang på de træningsbaner - næsten dagligt! |