VB Fanforum
VB - AB (2-2) - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: VB - AB (2-2) (/showthread.php?tid=91)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

RE: VB - AB - DejviGlavevski - 24-07-2026

Av, av, av, hvor er Vejle dog ringe. Jeg siger det allerede nu: Claus Nørgaard bliver fyret i løbet af sæsonen. Han har været en katastrofe fra dag ét. Hvordan er det, han gerne vil have holdet til at spille? Hele perioden under ham har virket så ekstremt random.

RE: VB - AB - Duffy_DK - 24-07-2026

Køb for fanden da ham Silva nu Hemmersam. Han scorer jo så let som ingenting mod VB. 18 mål sidste sæson. Har jo allerede vist sig at være meget bedre end Fsghir og Duin.

Vores taber træner slår til igen. Hvor mange chancer skal den mand have for at vinde en kamp.

Nørgaard RAUS nu. Og Tønder med.

RE: VB - AB - SteenBiilmann - 24-07-2026

Av av av. Der er godt nok meget der halter. Hvor længe skal vi høre på de komiske Ali'er i ledelsen? 

Larsen med en usikker 1. halvleg. Spiller sig vel lidt på 1. div. niveau i 2. halvleg.

Vores forsvar er rystende elendigt. Vores defensive midtbane ligeså. Har vi overhovedet en 9'er? 

Det siger meget, om ikke alt, at vi spiller 2-2 mod oprykkerne, og at vi har så mange fejl, og samtidig er så heldige med at rode et point hjem.

Det bliver tragikomisk at læse ledelsens kommentarer og forklaringer.

RE: VB - AB - Hannibal - 24-07-2026

Det her kunne lige så godt have været en kamp
Fra sidste sæson.De samme fejl og problemer.

RE: VB - AB - Vindueknækkeren - 24-07-2026

(24-07-2026, 07:41 PM)Duffy_DK Wrote: Køb for fanden da ham Silva nu Hemmersam. Han scorer jo så let som ingenting mod VB. 18 mål sidste sæson. Har jo allerede vist sig at være meget bedre end Fsghir og Duin.

Vores taber træner slår til igen. Hvor mange chancer skal den mand have for at vinde en kamp.

Nørgaard RAUS nu. Og Tønder med.

Tønder har så reddet hele vejle boldklub din torsk

RE: VB - AB - colazero - 24-07-2026

Tydeligt at AB er et niveau under dem vi har været vant til at møde i SL. Så meget desto mere er det et skuffende resultat af kampen. Men ikke uventet. Jeg havde set uafgjort som meget realistisk. Og typisk hvordan vi først begynder at kæmpe og skabe chancer med kniven for struben. Hvor mange gange har jeg ikke spurgt efterfølgende hvorfor fanden man ikke prøver det noget tidligere. Vi kom ned i et tempo hvor de sagtens kunne være med. Det kloge narrede den mindre kloge og min tro på vores egen træner er ikke vokset.

Skuffende start på sæsonen.

RE: VB - AB - Kurt - 24-07-2026

Det eneste vi mangler er en ordentlig angriber - en med skud i støvlerne og ikke så meget fifleri. Alle tal i flashscores statistikker peger derhen. Alt andet på banen fungere nogenlunde - bare ikke angrebet.

RE: VB - AB - Jonathan Togo - 24-07-2026

Der er helt sikkert et par fine elementer som vi kan tage med fra dagens kamp, men der er også mange spøgelser som har fulgt os fra sidste sæson.

Nr. 1 vi har meget svært ved at dominere midtbanen, jeg har skreget på en 8’er i årevis - hvor er Hemmersam?
2. Hvis vi sælger Flø så skal vi have andre muligheder, Max Jensen er på ingen måder en back, og CS er ikke hvad han var en gang.
3. Hvad er planen, hvordan laver vi mål? CN fandt aldrig formlen i Superligaen, jeg havde troen på han kunne vende det med en lang opstart. AB var villigt dårlige defensivt, men CN formåede på ingen måde at udnytte det. Det må virkeligt kunne lade sig gøre med de spillere han har til rådighed.

Vi har brug for nogle spillere og en træner med ild i øjnene, det vi så i dag var på ingen måder i orden. Gammelgaard må have svært ved at se sig selv i øjnene med dagens indsats. Hemmersam må simpelthen kunne gøre det bedre med det her budget.

RE: VB - AB - SteenBiilmann - 24-07-2026

Jeg vil da gerne lige have forklaret hvordan det kan betragtes som ok at lukke 2 mål ind mod rækkens ene oprykker, og kun spille uafgjort. Jeg har ikke set xg nogen steder, men oplys gerne.

RE: VB - AB - Hannibal - 24-07-2026

Jay-Roy Grot eller en som ham,smid nu de millioner.
Vi gjorde det ikke i vinters.
Men gør det nu så skal resten af holdet nok
Udvikle sig godt.