![]() |
|
HB Køge - VB (0-2) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: HB Køge - VB (0-2) (/showthread.php?tid=93) |
RE: HB Køge - VB - SteenBiilmann - 30-07-2026 Helt enig i jeres observationer med langsomt og sidelæns boldflytteri. Men hvem er det konkret der udfører det spil? Og hvem kan i givet fald erstatte ham/dem, og spille mere fremad? RE: HB Køge - VB - Victor - 30-07-2026 Jeg synes, især Gundelund har den "sygdom". RE: HB Køge - VB - Soegaard - 30-07-2026 (30-07-2026, 11:56 AM)Victor Wrote: Jeg synes, især Gundelund har den "sygdom". Men ser du statistikker, har han flere fremadrettede afleveringer end Hetemi på modstanderens banehalvdel. Og han kan trods alt sætte fart fremad og sætte modspillere af på den baggrund, hvilket er en mangelvare ved nogle af de andre spillere som snurrer rundt om sig selv. RE: HB Køge - VB - Administrator - 30-07-2026 I seneste kamp mod AB havde Hetemi 7 afleveringer ind på sidste 1/3 af banen mod Gundelunds 8. Cirka det samme. Hetemis afleveringspræcision i kampen lå dog mærkbart over Gundelund og på hele 92 procent mens Gundelunds lå på 77 procent. Samtidig havde Hetemi 5/7 (71 %) præcise lange afleveringer mens Gundelund havde 2/6 (33 %) præcise lange afleveringer. RE: HB Køge - VB - Victor - 30-07-2026 Ok. Når I kommer med statistik, må jeg jo bøje mig for det. Men uden at få fingrene i klemme ved at nævne navne, vil jeg sige, at det er tit, at vi er på vej frem, modstanderne er lidt ude af balance - og vi udnytter det ikke, men sender bolden bagud. Her kunne jeg godt ønske, at boldholderen afdribler sin modspiller og fortsætter fremad. Men det er selvfølgelig lettere at skrive end at gøre. RE: HB Køge - VB - VB-Koebenhavner - 30-07-2026 Jeg mener at en sammensætning af Hetemi og Hjul på midten kunne give vores spil rigtig meget- hvis vi vel og mærke satser på både boldbesiddelse og fremadrettet spil. Synes også at Bisse så spændende ud da han kom ind i søndags. Men måske er det ligegyldigt det med fremadrettet og direkte spil, når vi ikke råder over nogen angribere. Vi kan måske håbe på 0-0 i morgen--hvis der ikke bliver lavet for store defensive fejl fra vores side RE: HB Køge - VB - Administrator - 30-07-2026 Jeg synes, at det er en forkert iagttagelse, at vi ikke havde angribere. Jeg synes derimod, at vi manglede nogen til at servicere dem. Det var vores kanter, backs og 8’er der fejlede i forhold til at give angriberne noget at arbejde med. Ikke en eneste gang i kampen husker jeg de blev serviceret. Faghir skabte selv den eneste chance angriberne fik i kampen. RE: HB Køge - VB - pegro - 30-07-2026 (30-07-2026, 08:17 PM)Administrator Wrote: Jeg synes, at det er en forkert iagttagelse, at vi ikke havde angribere. Jeg synes derimod, at vi manglede nogen til at servicere dem. Det var vores kanter, backs og 8’er der fejlede i forhold til at give angriberne noget at arbejde med. Ikke en eneste gang i kampen husker jeg de blev serviceret. Faghir skabte selv den eneste chance angriberne fik i kampen. Enig (30-07-2026, 08:12 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Jeg mener at en sammensætning af Hetemi og Hjul på midten kunne give vores spil rigtig meget- hvis vi vel og mærke satser på både boldbesiddelse og fremadrettet spil. Synes også at Bisse så spændende ud da han kom ind i søndags.Nu er midten jo et vidt begreb. Mener du de skal spille sammen offensivt eller defensivt? Hvis det er defensivt bliver der vist ikke vundet mange bolde. RE: HB Køge - VB - SteenBiilmann - 30-07-2026 Søgaard; Har du et link til den statistik. For den er jo vigtig. RE: HB Køge - VB - Soegaard - 30-07-2026 Det er via FotMob jeg har set det. Men statistik er jo taknemmelig. Har ikke set på risikoen i de afleveringer der er lavet, samt længden på dem. Kan heller ikke se hvor presset man er i diverse afleveringssituationer. Men rigtigt Hetemis afleveringsnøjagtighed bedre. Men man kan jo også se på hvor mange gange Hetemi havde muligheden for afleveringen frem på den sidste tredjedel, den må jo alt andet lige have væsentligt større end Gundelunds, da han jo havde bolden meget mere. Men tal er tal og statistik kan læses på mange måder. |