![]() |
|
VB - Randers FC (1-1) - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: VB - Randers FC (1-1) (/showthread.php?tid=65) Pages:
1
2
|
RE: VB - Randers FC (1-1) - colazero - 06-04-2026 Elendig kamp. Så er det sagt. Dog svære betingelser for spillerne. Spillede de langs jorden hoppede og dansede bolden på den ringe bane. Virkelig pinlige forhold. Jeg er med på det har været en hård vinter og det der, men det har det også andre steder og OB som spiller lige nu har en flot bane. Forsøgte spillerne med høje bolde tog vinden den. Så en undskyldning for det lave niveau kan findes der. 1-1 er meget sigende for denne kamp. Igen henter vi point til sidst og selvom det ikke kan bruges til meget i tabellen, så ser det da bedre ud end et nederlag. Og fint nok at straffe et hold der ikke gad at gå efter at cementere sejren men blot komme i land. Det samme med OB sidste gang. RE: VB - Randers FC (1-1) - SteenBiilmann - 06-04-2026 Jeg savner i dén grad vilje og intensitet fra de fleste spillere. Og i høj grad fra træneren. Og så savner jeg også at man kan se et taktisk mønster. En idé. Det meste virker halvt og tillfældigt. Ligesom vi får et tilfældigt straffe i 2. minuts overtid. Så i min optik er det et heldigt point mod et svagt RFC. Men det betyder jo ikke det store. Det er med 99,99% sikkerhed 1. div næste sæson. RE: VB - Randers FC (1-1) - VB-stralis - 06-04-2026 (06-04-2026, 05:11 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg savner i dén grad vilje og intensitet fra de fleste spillere. Og i høj grad fra træneren. Og så savner jeg også at man kan se et taktisk mønster. En idé. Det meste virker halvt og tillfældigt. Ligesom vi får et tilfældigt straffe i 2. minuts overtid. Så i min optik er det et heldigt point mod et svagt RFC. Men det betyder jo ikke det store. Det er med 99,99% sikkerhed 1. div næste sæson. RE: VB - Randers FC (1-1) - Brian Fuglsang - 06-04-2026 Vi siger tak til OB. Vi indhenter 1 point på Fredericia og min chef er OB-fan. RE: VB - Randers FC (1-1) - Vindueknækkeren - 06-04-2026 (06-04-2026, 05:29 PM)VB-stralis Wrote:(06-04-2026, 05:11 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg savner i dén grad vilje og intensitet fra de fleste spillere. Og i høj grad fra træneren. Og så savner jeg også at man kan se et taktisk mønster. En idé. Det meste virker halvt og tillfældigt. Ligesom vi får et tilfældigt straffe i 2. minuts overtid. Så i min optik er det et heldigt point mod et svagt RFC. Men det betyder jo ikke det store. Det er med 99,99% sikkerhed 1. div næste sæson. Flø var en dygtig knægt, Camara 1 halvleg også fin, Bach havde sine momenter samt Lasse nielsen. Vekic var røv usikker! Bismark lignede en der flygtede fra løverne i Saharas ørken. ENGGARD!! HVA FANDEN SKER DER! Sådan en svans der spiller med handsker i April! og spiller som en dreng der er bange for at blive beskidt! HAN KLAPPER ENDDA AF RANDERS FANSENE UNDER OPVARMNING! Ved i hvad. Jeg har fået nok. Nu skal han godt nok til at kridte de sko og komme i gang... Jeg er træt.. RE: VB - Randers FC (1-1) - Jonathan Togo - 06-04-2026 Vi spiller i mine øjne en okay kamp i dag. Spillet er nogenlunde , indstillingen ligeså og vi holder os inde i hele kampen hvilket resulterer i et point. RFC er ingen ønskemodstander for os, og det er et dumt mål vi giver dem i starten af kampen, her er vi for passive ift. at skubbe op. Derefter er det klassisk RFC med en meget lav organisation og omstillinger, når det er tilfældet kommer vi til kort da vi ikke har nogen angribere i truppen, hvorfor der altid mangler nogen at lave indlæg eller lægge den dybt til og når de halve chancer byder sig har vi ikke nogen som kan gøre dem store. Læg dermed til at vi har en håbløs bane, hvorfor har vi ikke brugt varmelamper og kunstdug som man gør andre steder? Igen, jeg synes det er dybt unfair at give CN skylden, det falder pt. tilbage på Hemmersam som har leveret to forfærdelige transfervinduer. Jeg har en forventning om at der ligger en meget klar plan til sommer som kan eksekveres hurtigt, da vi ikke har et par måneder til at spille truppen sammen i 1. Division. Hvis han ikke formår det er jeg bange for at vi skal tage et alvorligt kig på den sportslige ledelse (og måske også Tønder, selvom det gør mig ondt med alt det han har gjort for klubben). Tænk på sammenlignelige klubber som VFF, SJE, SIF, RFC som gennem de sidste 25 år alle har været flere gange i top 6, har kæmpet om pokaltitler osv., alt i mens vores bedste resultat i 25 år er en 9. Plads, på trods af mindst de samme forudsætninger. Nu har ledelsen fået tid og penge og vi må snart kunne forvente at se en eller anden form for output af processen som alle taler om. Så Hemmersam, please step up, der er ikke plads til flere svipsere! |