VB Fanforum
VB - FC København (2-0) - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: VB - FC København (2-0) (/showthread.php?tid=15)

Pages: 1 2 3

RE: VB - FC København - rasbak - 09-11-2025

Hold nu kæft  Tongue
Imponerende sejr skabt på en version2,0 af det stof der skabte overlevelse i sidste sæson : fight - fight - fight.

Super tidspunkt at møde FCK på - tydeligt at de var mentalt knækkede efter Tobias Bachs scoring.

Super fortjent . Tillykke til Bisgaard og Kielstrup  Wink

RE: VB - FC København - SteenBiilmann - 09-11-2025

OK, dén var vi vist ikke mange der havde set komme.

Et forvandlet Vejle hold. Gnist, risikovillighed, løb uden bold, meget få fejl, en levende træner på sidelinjen.

Jeg har været efter Christian Sørensen, men i dag spiller han altså en fin kamp. Løber med hjem.

Vekic med endnu en flot kamp, som i dag giver point.

Klasse!

Her er håb!!!!

RE: VB - FC København - mikkelsen1980 - 09-11-2025

Sådan. Lidt tro på det igen.

Men hvad sker der for tilskuertallet? Virkede mere som 9.500 end 7.500.

RE: VB - FC København - Hansen - 09-11-2025

Tydeligt et helt andet hold. Chiaka var en helt anden spiller at se på end hvad han har præsteret de seneste kampe - tydeligt at se den tilgang som Kielstrup har til taktik og spillerroller passer bedre til ham. Lige så vil som Sørensen og mange andre spillere.

Fantastisk tidspunkt at møde FCK på, det er kun til vores held. Virkelig lækkert at se en hel anden indstilling, end hvad der før har været.

RE: VB - FC København - colazero - 09-11-2025

Suveræn fight i dag. Mangler ord for hvor overrasket jeg er over at det var stort det samme hold der leverede det jammer i Haderslev i sidste uge. Virkelig en god præstation over hele linien. 2-0 over FCK som vi ikke har slået siden Erik Bo Andersen lavede hattrick. Og så holdt vi nullet mod dem. Bevares, FCK er i en svær periode, men jeg havde faktisk forventet de kunne bruge denne kamp til trods alt pointmæssigt at komme godt fra runden. Men det var jo ikke engang ufortjent. Spændende om det er startskuddet til en god periode eller om det var en enlig svale.

RE: VB - FC København - Kurt - 09-11-2025

Flot præstation! Vi kan begynde at tro på overlevelse. Selv når vi kan slå et FCK hold i krise, er der vist ikke mange af de potentielle bundhold, vi ikke kan håbe at få points mod. Men tilskuertallet - vi var da helt sikre på mellem 8.500 og 9.375 - har aldrig slået fejl. Tror de har talt forkert... - men pyt... Smile

RE: VB - FC København - Vindueknækkeren - 09-11-2025

(09-11-2025, 06:26 PM)Kurt Wrote: Flot præstation! Vi kan begynde at tro på overlevelse. Selv når vi kan slå et FCK hold i krise, er der vist ikke mange af de potentielle bundhold, vi ikke kan håbe at få points mod. Men tilskuertallet - vi var da helt sikre på mellem 8.500 og 9.375 - har aldrig slået fejl. Tror de har talt forkert... - men pyt... Smile

Blok E skuffede da stadigvæk lidt...

RE: VB - FC København - vbfyn - 09-11-2025

Fantastisk eftermiddag i Nørreskoven.
Fight og vilje over hele linjen.
Eneste skuffende var tilskuertallet, selvom jeg synes, der så ud til at være mere end 7.500. Nu er jeg ikke selv på Blok E, var de helt oppe at ringe i dag..? Der var også god luft mellem tilskuerne flere steder på dén tribune..

RE: VB - FC København - Hansen - 09-11-2025

(09-11-2025, 08:51 PM)vbfyn Wrote: Fantastisk eftermiddag i Nørreskoven.
Eneste skuffende var tilskuertallet, selvom jeg synes, der så ud til at være mere end 7.500. Nu er jeg ikke selv på Blok E, var de helt oppe at ringe i dag..? Der var også god luft mellem tilskuerne flere steder på dén tribune..

Jeg står selv på Blok E, men det kan uden tvivl blive bedre. Den var slet ikke helt oppe og ringe i det - Jeg har blot ikke løsningen på, hvordan det kan blive bedre. Det er altid bedre når man er foran og tingene går godt. Det var da også tydeligt at det bedre spil var med til at skubbe til stemningen, men der var tidspunkter hvor folk ikke helt var med.

RE: VB - FC København - Vindueknækkeren - 09-11-2025

(09-11-2025, 10:14 PM)Hansen Wrote:
(09-11-2025, 08:51 PM)vbfyn Wrote: Fantastisk eftermiddag i Nørreskoven.

Jeg står selv på Blok E, men det kan uden tvivl blive bedre. Den var slet ikke helt oppe og ringe i det - Jeg har blot ikke løsningen på, hvordan det kan blive bedre. Det er altid bedre når man er foran og tingene går godt. Det var da også tydeligt at det bedre spil var med til at skubbe til stemningen, men der var tidspunkter hvor folk ikke helt var med.

Syntes man skal sætte en aldersgrænse på. Det gør de på sektionen og sydsiden bl.a. Så skal man bare få lavet en kultur på BLOK E at når man er der så synger man fandme!