![]() |
|
Sommertransfervinduet 2026 - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Transfers og rygter (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Sommertransfervinduet 2026 (/showthread.php?tid=72) |
RE: Sommertransfervinduet 2026 - Vindueknækkeren - 25-07-2026 (25-07-2026, 06:14 PM)Victor Wrote: Det var da utroligt, Vinduesknækker, så seriøst et indlæg du pludselig kommer med. Helt enig! Jeg stepper op når det gælder! RE: Sommertransfervinduet 2026 - Duffy_DK - 26-07-2026 Fakta er at VB ikke har rykket sig sportsligt overhovedet siden de nye ejere kom til. Det har intet med følelser at gøre, jeg kritiseret ledelsen i lang tid nu og bliver så længe jeg ikke syntes de gør det bedste for VB. RE: Sommertransfervinduet 2026 - Vindueknækkeren - 26-07-2026 (26-07-2026, 12:28 AM)Duffy_DK Wrote: Fakta er at VB ikke har rykket sig sportsligt overhovedet siden de nye ejere kom til. Det har intet med følelser at gøre, jeg kritiseret ledelsen i lang tid nu og bliver så længe jeg ikke syntes de gør det bedste for VB. At VB ikke har rykket sig hurtigt nok efter din mening, er en legitim holdning. Men sportslig udvikling vurderes ikke kun på placeringer her og nu. Man må også se på økonomi, trupværdi, talentudvikling, organisation, faciliteter og klubbens langsigtede retning. Og du modsiger faktisk dig selv: Først siger du, at det intet har med følelser at gøre, og bagefter slutter du med “TØNDER RAUS – NØRGAARD RAUS”. Det er ikke saglig dokumentation. Det er frustration. Du må gerne kritisere ledelsen, men så kom med noget konkret som fx Hvilke beslutninger var forkerte? Hvad skulle de have gjort anderledes? Hvad var det realistiske alternativ? At råbe “raus” er nemt. At forklare, hvordan VB faktisk skal drives bedre, er noget helt andet. FORZA VB altid! men klubkærlighed gør ikke automatisk ens påstande til fakta. RE: Sommertransfervinduet 2026 - Victor - 26-07-2026 Enig! Ang. skader, som jeg tidligere har ymtet noget om, bliver jeg nu chokeret ved at google på det. En professionel trup på 25 spillere må regne med 50 - halvtreds! - skader på en sæson. I gennemsnit to pr. spiller. For mig er det rystende tal! Selvfølgelig er det et gennemsnit. Nogen er aldrig skadet, andre næsten hele tiden. Men det ændrer ikke ved det samlede billede. Disse tal gør det endnu mere påkrævet, at vi får forstærkninger på pladser, hvor vi er sårbare. De 12 mio. fra Flø skal ud at arbejde nu. RE: Sommertransfervinduet 2026 - Victor - 27-07-2026 En anden ting: Et eller andet sted har nogen skrevet kritisk om salget af Flø til 12 mio., som nogen mener er alt for billigt. Jeg er uenig. Tænk lige, at Lundrim for et år siden var meget tæt på et salg til en svensk klub for anslået 5-6 mio. Og da lå vi endda i Superligaen. Men så kom skaden, og det gik i vasken. Konklusion: De 12 mio. for Flø er en fin pris. NB: Har vi dummet os ved ikke at lade Vekic stå på mål i sommerens kampe, så han kunne vise sig frem? Vi kan risikere at brænde inde med ham. Ja, vi har hentet Nicolai Larsen, men han kunne være 2. målmand transfervinduet ud. Han kunne vel godt leve med det i 1,5 måned. RE: Sommertransfervinduet 2026 - colazero - 27-07-2026 Er Vekic ikke skadet? RE: Sommertransfervinduet 2026 - VBerdebedste - 27-07-2026 Jeg tror også jeg har læst at han er skadet. Så han er måske under genoptræning, og kan sælges hvis han består et lægetjek hos den ny klub. RE: Sommertransfervinduet 2026 - Victor - 27-07-2026 Er det noget, du forestiller dig, eller noget du ved? RE: Sommertransfervinduet 2026 - Jonathan Togo - 27-07-2026 (27-07-2026, 10:42 AM)Victor Wrote: Er det noget, du forestiller dig, eller noget du ved? Vekic er skadet, det er derfor han ikke stod de sidste kampe. RE: Sommertransfervinduet 2026 - Victor - 27-07-2026 Men er han stadigvæk skadet? |