VB Fanforum
OB - VB (0-1) - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: OB - VB (0-1) (/showthread.php?tid=84)

Pages: 1 2 3

OB - VB (0-1) - colazero - 17-05-2026

Vejle Boldklubs startopstilling: Tobias Haahr Jakobsen - Lasse Flø, Valdemar Lund Jensen, Hjalte Gitz, Christian Sørensen - Thomas Gundelund, Mike Vestergård, Andrew Hjulsager - Mikkel Duelund, Christian Gammelgaard, Jelle Duin.

En ret ligegyldig kamp men lad os håbe vi kan slutte af med et ordentlig resultat.

1-0 til VB ved pausen i denne kamp der ligner lidt et kamp med en flok tyskere og danskere i et sommerhusområde ved Vestkysten :-). Ikke den store intensitet.

I øvrigt - bare glem mit forslag et andet sted angående Theo Sander. Havde helt glemt hvor usikker han virker. Tyder da også på man kigger andetsteds.

RE: OB - VB - colazero - 17-05-2026

Stærkt med en sejr og så på udebane. VI var lidt på hælene i anden halvleg men skidt pyt. Den blev kriget hjem. Ligegyldig kamp men en sejr er altid en sejr og så slutter vi indbyrdes bedst mod OB. Det er vel kun Fredericia på en lidt bedre målscorer vi også er bedre end i hele sæsonen.

RE: OB - VB - Tobias Jacobsen - 17-05-2026

Gitz-effekten?

RE: OB - VB - Vindueknækkeren - 17-05-2026

(17-05-2026, 04:14 PM)Tobias Jacobsen Wrote: Gitz-effekten?

Argh det kan ikke være vores akademidrenges skyld, de er ikke gode nok. Vi skal da hellere have dem fra Midtjylland ik ?

RE: OB - VB - vbfyn - 17-05-2026

@Vindueknækker, kan du ikke knække dit tastatur og din telefon..?
Så er vi fri for at se på dine skriverier.

RE: OB - VB - Vindueknækkeren - 17-05-2026

(17-05-2026, 05:34 PM)vbfyn Wrote: @Vindueknækker, kan du ikke knække dit tastatur og din telefon..?
Så er vi fri for at se på dine skriverier.

Jeg er bare uenig i at vi skal hente spillere fra andre akademier til vores førstehold.

RE: OB - VB - SteenBiilmann - 17-05-2026

Helt enig vbfyn. Han er en pestilens.

RE: OB - VB - McLovin - 17-05-2026

(17-05-2026, 06:23 PM)SteenBiilmann Wrote: Helt enig vbfyn. Han er en pestilens.

Må sige at det er dejligt at se Steen og Vbfyn bidrage med gode indsigtsfulde indslag. Ikke noget med one-liners.

Hvis man ikke synger i jeres brokke-kor, så bliver i personlige.

Admin. Er der noget der kan gøres her? Det er til stor skade for en saglig debat, at man ikke kan være uenige med jer, uden at i opfører jer som små piger fra 5. Klasse.

RE: OB - VB (0-1) - SteenBiilmann - 17-05-2026

Jeg noterede mig vist forleden at du viste dig selv døren mclovin. Det kunne du ikke overholde? Pis nu af med dig, så vi voksne kan have en debat uden dit og vinduesknækkerens perfide bemærkninger.

RE: OB - VB (0-1) - McLovin - 17-05-2026

(17-05-2026, 07:39 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg noterede mig vist forleden at du viste dig selv døren mclovin. Det kunne du ikke overholde? Pis nu af med dig, så vi voksne kan have en debat uden dit og vinduesknækkerens perfide bemærkninger.

Jaaaaa.. men jeg kan jo nu tydeligere end før se, at det ikke var mig der var problemet.

Det hele (du) fortsætter jo uanset om jeg bidrager eller ej.

Selvom jeg forsvandt, fortsatte du jo dine personangreb og oneliners.
Der er et tydeligt mønster, i at du gasser op hvis nogle mener noget andet end dig.

Men er det stadig alle andre der er problemet? Hvis man peger fingre af andre er der tre der peger på en selv.

Vil gerne igen minde om at det var dig der skrev op og ned om at du var træt af oneliners på Facebook. Men det er åbenbart kun andres oneliners, og ikke dine egne.